loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 220 1392/12/07 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه روز

نامردی دنیاروزمانی فهمیدم. . . که من شب یلدابااهنگ غمگین و تنهایی بیداربودم اما. . . . . عزیزترینم تواغوش دیگری قهقهه میزد هعییییییییییییییی

.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *



وقتی که فرهاد”فقیر” بودم شیرین کسی دیگر شد.. حال که مجنون “غنی” شده ام میخواهد لیلی شود! رنگین کمان را از رو برد این آدم چند رنگ..

.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *



بعضی آدما هستن که وقتی گرفتارشون میشی  دیگه از آزادی بدت میاد !

.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *



همچو ابری بر بیابانی می شنیدم

نیمه شب در خواب هایهای گریه هایش را در صدایم گوش میکردم

درد سیال صدایش را شرمگین می خواندمش

بر خویش از چه رو بیهوده گریانی در میان گریه می نالید

.

.
* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *



بس که لبریزم از تو می خواهم

بدوم در میان صحراها سر بکوبم

به سنگ کوهستان تن بکوبم

به موج دریا ها بس که لبریزم

از تو می خواهم چون غباری ز خود فرو ریزم

زیر پای تو سر نهم آرام به سبک سایه تو آویزم

.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

 

 

فقط اروم به گوشیت نگاه کن

.

.

.

خواستم بگم فدای همین نگاتم

.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *



به سلامتی کسایی که اگه بهشون ۴میلیارد پول که سهله کل دنیا رو هم بهشون بدی بگی عشقتو ول کن بازم به عشقشون وفادار میمونن

.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *



یکی از لذتهایی که نیست خودتی که باید باشی ونیستی

.

.

.

دیونه ام می کند! فکر اینکه زنده زنده نیمی از من جدا کنند…! تا زنده ام بمان

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *



تنها شدیم منو سازم چی بسازم توی این دلتنگیام عاشق نبودی تو بسازی چقدر گفتم یکم کوتاه بیا تا با من بسازی

.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *




گریه میکرد گفتم چرا گریه میکنی گفت این همه غر غرت کردم بهونه گرفتم خم به ابرو نیاوردی چرا گفتم عاشقتم دیوونتم اینا بازم کمه واسه لذت داشتنت

.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه  * * * * * *




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 159
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 198
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 262
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 262
  • بازدید ماه : 3,337
  • بازدید سال : 119,269
  • بازدید کلی : 11,955,742