loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 239 1392/12/16 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه جدید

بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی ؟

دستهایم تا ابد تنهاست ، می‌دانی؟

آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو

زیستن یک لحظه هم بی‌جاست ، می‌دانی ؟

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

در شهر من این نیست راه و رسم دلداری

باید بفهمم تا چه حدی دوستم داری

هرکس نگاهت کرد چشمش را درآوردم

شد قصه ی آقا محمدخان قاجاری !

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

تقدیر من فقط با تک تک بوسه های تو

بر روی پیشانی ام نوشته شده

تو باید باشی تا با لبهایت

آن را برای من رقم بزنی . . .

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

تو همانی که دلم لک زده لبخندش را

او که هرگز نتوان یافت همانندش را

قلب من موقع اهدا به تو ایراد نداشت

مشکل از توست اگر پس زده پیوندش را !

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

دلتنگ روزهایی هستم

که معنای خداحافظ ، تا فردا بود . . .

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

یک دم رخ زیبای تو از دیده گذر کرد

آنی آتش عشق تو در دل فوران کرد

دل گفت غنیمت شمرید این دم و لحظه

چشم ، چشمک زد و عکست قاب دل کرد . . .

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

بادی که بوی پیرهنت را میاورد

ده درصدش هواست ، نود درصدش شراب !

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

هوا هر چقدر هم زمستان باشد

مهم نیست آغوش تو تابستانِ من است . . .

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

خوش خط و خال من

ببخش که هنوز

پونه مانده ام . . .

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

یادت تمام هستیم را در خودش گم میکند

مجنونتر از مجنون مرا در چشم مردم میکند

من بی حضورت ، “با تو” در یک خانه در ذهنم قرین

یاد تو قلبم را پر از حس ترنم میکند . . .

 

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 226
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,463
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,463
  • بازدید ماه : 5,538
  • بازدید سال : 121,470
  • بازدید کلی : 11,957,943