loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 238 1392/12/17 نظرات (0)

اس ام اس طنز و خنده دار

ﻻﺷﯽ ﻧﺒﺎﺷﯿﺪ ﻭﻟﯽ ﺭﺍﻫﻬﺎﯼ ﻻﺷﯽ ﺑﺎﺯﯼ ﺭﻭ ﺑﻠﺪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﻭﺍﺳﻪ ﺭﻭﺯ
ﻣﺒﺎﺩﺍ :|

* * * * * * اس ام اس خنده دار  * * * * * *




تنــها دعوتــی که تــوی زندگیــم شــدم

از طــرف اسپانســر برنامــه ها بــرا دیــدن ادامــه برنامــه بــود و دیگــر هیــــــــچ !

* * * * * * اس ام اس خنده دار  * * * * * *



میخوای فیلم ببینی ، همش آشغاله

میخوای هاردو خالی کنی ، همش توپه ! اصن یه وضعی

 

* * * * * * اس ام اس خنده دار  * * * * * *

 

 

یکی از آپشن های عطر مشهدی اینه که برای از بین بردن بوش باید اون قسمت از بدن رو قطع کنی !


* * * * * * اس ام اس خنده دار  * * * * * *

 

 

 


سوار تاکسی بودم ، دیدم یه دختر خوشگل و سنگین جلو نشسته پیاده شد ، دست کرد تو کیفش ، گفتم مهمون ما باش خانوم خوشگله دیدم از تو کیفش یه قبض در آورد داد به راننده گفت : ” این قبض و بگیر، بابا , وقت برگشتن برو عکسهای منم از آتلیه بگیر ” هی سرخ و سفید می شدم ، خواستم جمعش کنم، گفتم : ” دخترتون هستن ، ماشالا چقد حالت چشما و فرم صورتشون شبیه شما بود ” راننده گفت ” بیخود شیرین زبونی نکن ، الان مهمون کردنو بهت نشون میدم…!!!


* * * * * * اس ام اس خنده دار  * * * * * *

 

 

 


برو حاجی من توی ۵ ترم کلا ۳۴واحد پاس کردم منو از ۲۱ دسامبر میترسونی


* * * * * * اس ام اس خنده دار  * * * * * *

 


حواسمو پرت کردم افتاد زمین دستش شکست |: الان حواسم دستش درد میکنه


* * * * * * اس ام اس خنده دار  * * * * * *

 


اخبار میگه: از هر ۵ ایرانی، ۱ نفر از ﺍﺳﻬﺎﻝ ﺭﻧﺞ ﻣﯿﺒﺮﻩ… . . . ﺍﯾﻦ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﻭﻥ چهار ﺗﺎﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﺍﺳﻬﺎﻝ ﻟﺬﺕ ﻣﯿﺒﺮﻥ…؟!!!


* * * * * * اس ام اس خنده دار  * * * * * *

 


وقتی فهمیدم هوا آلوده است تصمیم گرفتم یه کاری کنم که بلکه باروون بیاد این بود که به خودم گفتم بهتره که ماشینم رو ببرم کارواش …! . . . آخه هروقت ماشینم رو می شووورم باروون می گیره …!!


* * * * * * اس ام اس خنده دار  * * * * * *

 


نمی دونم چه حکمتیه که هم بیکارم ، هم وقت نمی کنم یه هیچ کاری برسم


* * * * * * اس ام اس خنده دار  * * * * * *

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 222
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 301
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 527
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 527
  • بازدید ماه : 3,602
  • بازدید سال : 119,534
  • بازدید کلی : 11,956,007