loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 169 1392/12/18 نظرات (0)

بهترین اس ام اس های عاشقانه

دلم “قُرص” است

وقتی ..

مُسَکِنم تویی !

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

مرا دوست بدار

به سان ِ گذر از یک سمت خیابان

به سمتی دیگر

اول به من نگاه کن

بعد به من نگاه کن

بعد باز هم مرا نگاه کن…!

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

چشمان سیاه تو مرا خواهد کشت

افسون نگاه تو مرا خواهد کشت

این گونه که آه می کشد لب هایت

پس لرزه ی آه تو مرا خواهد کشت

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

اسم مرا هم ثبت کنید در گینس ، میتوانم در آغوش “او” جان بدهم آسان

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

اندازه ی یک وقفه ی کوتاه بمان

حتی شده تا نیمه ی این راه بمان

دلتنگ تو بودن به خدا ممکن نیست

نه ، آه نکش ، آه نرو ، آه بمان

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

سرمایه ام تویی !

از تمامِ دنیا فقط

بی اندازه دوستت “دارَم

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

سه آرزوی قشنگ عاشقانه :

بی من نباشی

بی تو نباشم

بی هم نباشیم

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

دلم شادی می خواهد

وسعتش زیاد نیست

به اندازه کف دستانت

دستانم را بگیر . . .

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

دردهای من دیازپام نمی خواهند

مُسَکن ِ بوسه هایت

عجیب ، آرامم می‌کند !

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

غم ، حادثه ، تردید ، من و تنهایی

یک شیشه ی می لبالب و تنهایی

من مانده کنار جاده ی خاطره ها

با یک چمدان سوز و تب و تنهایی

 

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 217
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 256
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 392
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 392
  • بازدید ماه : 3,467
  • بازدید سال : 119,399
  • بازدید کلی : 11,955,872