loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 633 1393/01/02 نظرات (0)

اس ام اس های جدید عاشقانه سال 1393

نوار قلب خاطرات من پر از خط های صافی ست که بی نام تو جان ندارند


* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

هر روز که بیدار می شوم وحشت زده قاب خاطرات ذهنم را مرور میکنم
هیچ بعید نیست تو از آنجا هم رفته باشی !


* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

روی برگ های خاطرات نوشتم دلتنگم
پائیز شد و خاطرات رنگشون زرد شد و از شاخه های دلتنگی روی سنگفرش آرزوها ریختن تا زیر پای غرور و بی محبتی له بشن


* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

خاطرات هرچه شیرین تر باشند بعدها از تلخی گلویت را بیشتر می سوزانند !


* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

از اتاق خاطراتم بوی حلوا بلند شده است ؛ آرام فاتحه ای بخوان
شاید خدا گذشته ام را بیامرزد !


* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

بوی ربنای تو و ماه دلتنگی های من
افطار می کنم خاطرات نبودنت را


* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

هر کسی برای خودش خیابانی دارد ، کوچه ای ، کافی شاپی و شاید عطری که بعد از سالها خاطراتش گلویش را چنگ میزند


* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

میخواهم یادت را طلاق دهم ولی چکار کنم که از عهده مهریه سنگین خاطراتت بر نمی آیم !


* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

 

به خاطر بسپار:
در تقویم رفاقت روزی به نام “تعطیلی”وجود نداد
هر جا که هستی برایت دنیایی به زیبایی هر انچه
زیبایش میدانی ارزومندم


* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

خدایا صبرم با دردم نمیخونه صبری که دادی
تموم شد ولی درد هنور باقیه


* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

بی تو از این دایر و دوار گسستم
بی تابه ز فراق و به دیدار تو نشستم
مستی ام از نرگس چشمان توست
که دل به تو بستم و از می بگسستم


* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

 

تقدیر من فقط با تک تک بوسه های تو
بر روی پیشانی ام نوشته شده
تو باید باشی تا با لبهایت
آن را برای من رقم بزنی . . .


* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

 

تو که باشی بس است
مگر من جز “نفس” چه میخواهم !؟


* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

 

مثل قالی نیمه تمام … به دارم کشیده‌ای
یا ببافم … یا بشکافم
اول و آخر که به پای تو می افتم . . .

 


* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 216
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,673
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,673
  • بازدید ماه : 5,748
  • بازدید سال : 121,680
  • بازدید کلی : 11,958,153