loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 313 1393/04/12 نظرات (0)

لبخند تو طلوع و بوسه ی تو غروب منه
ممنونم بخاطر اینکه بهترین و شگرف ترین دوست و همدم منی   ....

 

 

____________________  اس ام اس عاشقانه برای خانم ها  ____________________________

 


خدا وقتی گونه هایت را می تراشید ....
لب هایت را می بافت !!
پاهایت را بنا می کرد!!
دستانش نمی لرزید ؟؟

 

 

____________________  اس ام اس عشق برای دختر خانم ها  ____________________________

 

 


مشکلم اینه که با وجود این همه بازی تو دنیا  بعضیا فقط میان سراغ احساسات آدما  .... !!

 

 

____________________  اس ام اس عاشقانه مخصوص دختر خانم ها  ____________________________

 

 


قهر که می کنیلبخند نزن
چای تلخ را در فنجان می ریزند نه در قندان  ....

 

 

____________________  اس ام اس دخترانه عاشقانه  ____________________________

 

 


تو کی هستی که همه فکر و خیالم شده تو  ***  تو شدی زندگی من  همه یادم شده تو ....
یاد تو در خاطراتم وقتی پیدا می شود  ***  می رود دنیا ز یادم چون که یادم شده تو ....

 

 

____________________  اس ام اس برای خانم  ____________________________

 

 


تو وهوا چقدر بهم می آید ....
آخر بارفتن توهم نفسم به شماره می افتد !!

 

 

____________________  اس ام اس عشق برای دختر  ____________________________

 

 


نمیدانم چرا چشمانم گاهی بی اختیار خیس می شوند ؟؟؟
می گویند حساسیت فصلی است ؛ آری من به فصل فصل این دنیای بی تو حساسم  ....

 

 

____________________  اس ام اس برای دختر  ____________________________

 

 


دلم برای او میسوزد
فکر می کند کسی اندازه
من  !!
دوستش خواهد داشت ....

 

 

____________________  اس ام اس عاشقانه  ____________________________

 

 


دارم میسوزم از این حس
همین حسی که بیرحمه
که من عاشق شدم اما
کسی اینو نمی فهمه
تموم زندگیم بودی
تو رویای منی شبهام
خیال کردم که تو اونی
که میدونه چقدر تنهام ....

 

 

____________________  اس ام اس جدید عاشقانه  ____________________________

 

 


به خاطر خاطره هایت خاطرت در خاطرم خاطره انگیز ترین خاطره هاست .!

 

 

____________________  اس ام اس 93 جدید  ____________________________

 

 


من ایما و اشاره نمیدونم  باید تمام قد رو به روم وایسی و بگی: دوست دارم.

 

 

____________________  اس ام اس عاشقانه  ____________________________

  


سوهان روحم شده
آن خاطرات شیرین
که مثل لیمو شیرین با گذشت زمان  تلخ شد .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 60
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 364
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 894
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,095
  • بازدید ماه : 2,095
  • بازدید سال : 118,027
  • بازدید کلی : 11,954,500