loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 614 1393/04/27 نظرات (0)

اس ام اس های جدایی جدید ۱۳۹۳ زیبا و به روز

 

 

ﺩﺭﺩﻧﺎﮎ ﺗﺮﯾﻦ ﺟﺪﺍﯾﯽ ﻫﺎ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ،
ﻧﻪ ﮐﺴﯽ ﮔﻔﺖ ﭼﺮﺍ ﻭ ﻧﻪ ﮐﺴﯽ ﻓﻬﻤﯿﺪ ﭼﺮﺍ

.

.

.

اس ام اس جدایی جدید ۹۳
جدا که شدیم، هر دو به یک احساس رسیدیم..
تو به فراغت، من به فراقت..
یک حرف تفاوت که جیز زیادی نیست

.

.

.

اس ام اس جدایی جدید ۹۳
هر کس جای من بود می برید !
اما من هنوز می دوزم
تو را به خودم، خودم را به امید

.

.

.

اس ام اس جدایی جدید ۹۳
بغضم میگیردوقتی صدای حق حق مراشنیدامادستانم رارهاکر

.

.

.

اس ام اس جدایی جدید ۹۳
قلبم را تا مى کنم،
میگذارم لابلاى صفحات کتاب..
تا دست نخورده بماند..
براى زمانى که بازمیگردى..
راستى،
موریانه بیداد مى کند..
دیر نیایى

.

.

.

اس ام اس جدایی جدید ۹۳
همیشه آنکه می رود؛
کمی از ما را با خود می برد

.

.

.

اس ام اس جدایی جدید ۹۳
به دلم افتاده بود
که امشب حتما خوآبش رآ می بینم
اما
تا صُبح به شوق دیدنش خوابم نبرد

.

.

.

اس ام اس جدایی جدید ۹۳
بفهم لعنتی!
دارد ناز تو را می کشد….
دختری که از “غرور “….
خورشید هم به گرد پایش نمیرسد

.

.

.

اس ام اس جدایی جدید ۹۳
متنفرم از خاطره هایی که وقتی بهشون فکر میکنم.میگم وای چقدر احمق بودم

.

.

.

اس ام اس جدایی جدید ۹۳
جایی از خواب هایم با من قرار بگذار….. دستم به بیداری ات که نمی رسد

.

.

.

اس ام اس جدایی جدید ۹۳
نوشته هایم را میخوانی … و میگویی چه زیبا!راستی دردهای آدم ها زیبایی دارد؟!؟!؟

.

.

.

اس ام اس جدایی جدید ۹۳
به من نزدیک نشو
اخلاقم از دور قشنگ تره

.

.

.

اس ام اس جدایی جدید ۹۳
ﻣﻦ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻭﻗﺖ ﺭﻓﺘﻦ ﺑﺨﺪﺍ ﺳﭙﺮﺩﻣﺖ،ﭘﺲ ﮐﻨﺎﺭ ﺍﻭ ﭼﻪ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟

.

.

.

اس ام اس جدایی جدید ۹۳
ﺗﻮ ”
ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭِ ﺧﻮﺩﺕ ﻧﯿﺴﺘﯽ ﻭ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﯽ
ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ ” ﺗﻮ ” ﺑﻮﺩﻥ
ﭼﻪ ﺣﺎﻟﯽ ﺩﺍﺭﺩ

.

.

.

اس ام اس جدایی جدید ۹۳
طول کشید تا بفهمم دوستت دارم هایت عادت است نه محبت

.

.

.

اس ام اس جدایی جدید ۹۳
کم طاقتی عادت آن روزهایت بود
این روزها برای گرفتن خبری از من عجیب صبور شده ای

.

.

.

اس ام اس جدایی جدید ۹۳
این روزها “دلتنگ” که نه؛
“محتاج” صدای توام!
باورکن این یکی دیگر شعر نیست

.

.

.

اس ام اس جدایی جدید ۹۳
حرف توکه میشودمن چقدرناشیانه ادعای بی تفاوتی میکنم

.

.

.

اس ام اس جدایی جدید ۹۳
باور آدم های ساده رو خراب نکن
آدم های ساده با تو تا ته خط میان ولی اگه بی معرفتی ببینن،قهر نمیکنن
میمیرن

.

.

.

اس ام اس جدایی جدید ۹۳
نبودن تو
فقط ” نبودن تو ” نیست!
نبودن همه چیز هاست

.

.

.

اس ام اس جدایی جدید ۹۳
طآقتش
طآق شُده
بهانه اَت را میگیرد
دلم

.

.

.

اس ام اس جدایی جدید ۹۳
باور دارم که سکوت….. دردش از تودهنی زدن بیشتره…… ساکت میمانم

.

.

.

اس ام اس جدایی جدید ۹۳
بیخیالم نشو حتى اگر مرده باشم شاید زنده ام کند، نفس مهربان تو

.

.

.

اس ام اس جدایی جدید ۹۳
هر فردی بهترین هم که باشد، اگر زمانی که باید باشد، نباشد، همان بهتر که نباشد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 52
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,250
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,451
  • بازدید ماه : 2,451
  • بازدید سال : 118,383
  • بازدید کلی : 11,954,856