loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 536 1393/04/28 نظرات (0)

اس ام اس های تیکه دار سری جدید مرداد 93

به بعضی از دخترا باید بگی:
یه ذره صورت رو آرایشت مونده

.

.

.

اس ام اس تیکه دار جدید ۹۳
هرکی بهت گفت;دوست دارم آروم در گوشش بگو اونجایی که تو توش درس خوندی ما مدیرش بودیم

.

.

.

اس ام اس تیکه دار جدید ۹۳

پیچ رو هر چقد سفت کنی، موقع باز کردن همون قدر باید زور بزنی ،
حالا هی منو بپیچون ، به موقش برات دارم

.

.

.

اس ام اس تیکه دار جدید ۹۳
.ما باختیم…قبول….!
ولی اونا که بردن هنوز به باخت ما نرسیدن

.

.

.

اس ام اس تیکه دار جدید ۹۳
ﺑﺎ ﻣﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺨﺘﻪ ﻣﺎ ﺷﺪﻥ !….. ﻭﻟﯽ ﺧﺐ …
ﺗﻮﺍﻧﺎﺏﻮﺩ ﻫﺮﮐﻪ ﺑﺎﻣﺎبﻮد

.

.

.

اس ام اس تیکه دار جدید ۹۳
اونی که لیاقت مارو نداره خب نداره دیگه غصه کم سعادتیه مردمم ما بخوریم

.

.

.

اس ام اس تیکه دار جدید ۹۳
گاهی آدم باید اونقدر خوب باشه که ببخشه، اما اونقدر احمق نباشه که دوباره اعتماد کنه.
جرج برنارد شو

.

.

.

اس ام اس تیکه دار جدید ۹۳
تو که رفتی دلم برایت تنگ شد
حال که آمده ای در دلم جا نمی شوی

.

.

.

اس ام اس تیکه دار جدید ۹۳
گفت دوستت دارم
عطسه کردم
ببحش ید من به زر مفت آلرژی دارم

.

.

.

اس ام اس تیکه دار جدید ۹۳
بعضیام مثه هندزفری میمونن
هارت و پورتشون فقط توگوش ماست
وگرنه واسه بقیه صدای پشه هم نیستن

.

.

.

اس ام اس تیکه دار جدید ۹۳
مردونگی شرط رفاقته ، وگرنه هرسگی با یه استخوان رفیقت میشه

.

.

.

اس ام اس تیکه دار جدید ۹۳
به بعضی ها هم باید گفت: اگه خیلی تو کف موندی تا آب کشیت کنیم…؟

.

.

.

اس ام اس تیکه دار جدید ۹۳
دو تا از دنده های من همیشه خوب کار می کنه،…
یکی دنده چپ!!!!!
یکی دنده لج!!!!
حواست باشه به خودت

.

.

.

اس ام اس تیکه دار جدید ۹۳
در گیر زباله ها نشو… آن ها دوست دارند با لمس شان تو هم آلوده شوی…

.

.

.

اس ام اس تیکه دار جدید ۹۳
لذتی که تواسکل کردن دخترا هست
توخفه شدن باساقه طلایی نیست

.

.

.

اس ام اس تیکه دار جدید ۹۳
به سلامتى لاشخور نه به خاطر این که لاشه مى خوره
به خاطر این که جون حیوونارو نمى گیره

.

.

.

اس ام اس تیکه دار جدید ۹۳
بعضی پسرا که دکمه پیرنشون تا دم نافشون بازه ،باید به اینا گفت برادر مگه میخوای بچه شیر بدی ؟

.

.

.

اس ام اس تیکه دار جدید ۹۳
به بعضیا باس گفت: جرو بحث کردن باهات مثل اینه که بخام رو چرتکه ویندوز ۸ نصب کنم

.

.

.

اس ام اس تیکه دار جدید ۹۳
به بعضیا هم باید گفت :
اینکه هر لحظه با یکی هستی فک نکن بخاطر خوشکلی و باحالیته . نه ؛ تو مثه توالت عمومی هستی عزیزم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 65
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,167
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,368
  • بازدید ماه : 2,368
  • بازدید سال : 118,300
  • بازدید کلی : 11,954,773