loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 423 1393/04/30 نظرات (0)

اس ام اس جدید عاشقانه

دلم یک خیابان میخواهد
که بشود درآن باتو قدم زد
جایی ک مردمش زبان مارا بلد نیستند و من ب زبان خودمانی هی بگویم :دوستت دارم و
عابران درگیر این کنجکاوی باشند که من چه می گویم که تو اینطور میخندی

 

.

.

.

اس ام اس

وفاداری
یک کار خود آگاهانه نیست
اگر کسی را واقعا دوست داشته باشی
خود به خود به او وفادار می مانی

 

.

.

.

عاشقانه

معامله ی خوبی بود تو سر سپرده شدی من دلباخته

 

.

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه شب

گیسو به باد دادی و عمرم به باد رفت
از نور دیدگان تو عشقم ز یاد رفت
داغی به دل گذاشت لبانت ز بوسه ها
کان دلخوشی ز غیر تو ز عمق نهاد رفت

 

.

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه شب

قبل از اینکه بخواهی دوستم داشته باشی خووووب نگاهم کن خوبه خوببب
مباداا چیزی از قلم بیوفتد و همان مرا از چشم تو بیندازد

 

.

.

.

اس ام اس جدید

چه ظریفانه است خلقت قلب ادمی ؛
به کلامی میشکند
به لحنی میسوزد
به نگاهی جان میگیرد
و به یادی می ماند

 

.

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه شب

بدون تو هیچ حتی پا هایم هم با من راه نمی آیند

 

.

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه شب

آه از روز و شبی کز تو نباشد اثری
آه کین سینه ی من سوخت نیامد خبری

 

.

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه شب

ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ
ﺑﯿﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ ﮐﺘﺎﺏ ﺑﺨﻮﺍﻥ
ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ ﭼﺎﯾﯽ ﺑﺨﻮﺭ ﻭ ﮐﻤﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ ﺑﺨﻮﺍﺏ
ﻣﻦ ﻫﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮ ﻣﯿﻤﯿﺮﻡ

 

.

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه

ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﻢ
ﻓﻘﻂ ﺑﺎ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﺗﻮ ﺁﺭﻭﻡ ﻣﯿﺸﻢ
ﺍﻣﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﻢ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ  ﻫﻤﻪ ﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﻫﻢ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻪ ﺁﺭﻭﻣﻢ ﮐﻨﻪ

 

.

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه شب

بگذار از حسادت بمیرند آنهایی که من و تو را دور از هم می خواستند بگذار بوسه های داغمان داغ بگذارد بر دل آنهایی که چشم دیدن باهم بودنمان را ندارند

 

.

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه شب

مست اگر با دست خالی راهی میخانه است
احتمالاً در سرش یک فکر بی باکانه است
عقل دارم  بیشتر از آنچه لازم داشتم
هر که از دیوانگی دل می کند دیوانه است

 

.

.

.

اس ام اس عاشقانه شب

امروز هر چه بخندی و عاشق باشی از محبت دنیا کم نمیشود
پس بخند و عاشق باش
و هر چقدر خدا را صدا کنی خدا خسته نمیشود
پس صدایش کن

 

.

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه شب

وقتی رد پای مهربانیت را
در قلب کسی باقی بگذاری
همیشه بیشتر از حاضرین
حاضر خواهی بود
حتی اگر غایب باشی

 

.

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه شب

دهان تنهایی ام آب می افتد
برای یک قطره بودنت

 

.

.

.

پیامک جدید عاشقانه شب

سخته نبودن کنار آدمایی که حتی اگه کنارشونم باشی
دلت براشون تنگ میشه

 

.

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه شب

برگ پاییزی
راهی ندارد جز سقوط
وقتی می داند
درخت
عشق برگ تازه ای را در دل دارد

 

.

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه شب

گفتم که چشم نازت در خواب من نیاید
گفتا که بی ریا باش تا این غمت سر آید
گفتم خزان بریده دیگر نفس ندارد
گفتا کسی به دل عشق بی پا و سر بیاید

 

.

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه شب

نمیدانم حقیقت خدا چیست اما نیک میدانم خدا یک احساس زیباست این
احساس زیبا پناهت باشد

 

.

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه شب

تمام  این چند سال و اندی عمرم به کنار
من فقط به اندازه ی همان صدم های ثانیه ای که
در هوای  عطر  آغوشت نفس کشیدم زندگی کردم

 

.

.

.

اس ام اس جدید عاشقانه شب

این سرخی لبانت آتش کشاند هستی
وان گیسوی سیاهت علت یه بت پرستی
وین تاب ابروانت ایوان مهر و مستی
وان چشم ناز دارت قبل نگه که بستی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 240
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 401
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,841
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,841
  • بازدید ماه : 4,916
  • بازدید سال : 120,848
  • بازدید کلی : 11,957,321