loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 521 1393/05/02 نظرات (0)

چه نُتِ غم انگیزی دارد

بوقِ انتظارِ تلفنی

که به سلام ات نمی رسد…

.

-*-*-*-*- اس ام اس های انتظار -*-*-*-*-

.

باز من موندمو یه نیمکت خالی

من موندم در انتظار دیدار تو

ولی نمیایی…

و من

باز هم تنها رو نیمکت غم و اندوه

بی تو

غروب خورشید را نظاره می کنم

به این امید که شاید بیایی…

.

-*-*-*-*- اس ام اس های انتظار -*-*-*-*-

.

تمام ساعت هایم را میفروشم…

زمان برایم چه اهمیتی دارد وقتی در انتظار آمدنت نباشم…

.

-*-*-*-*- اس ام اس های انتظار -*-*-*-*-

.

 

انتظار بارانی را میکشم

که پلک بر هم بگذارم باریده است !

بانو !

به تماشای باران ستاره ها

بی چتر بیا

.

-*-*-*-*- اس ام اس های انتظار -*-*-*-*-

.

من چه میدانستم وقتی از کوچه های کودکی ام عبور کردم

به خیابان بیهودگی وتنهایی قدم میگذارم

وآنهمه اشتیاق برای بزرگ شدن

فقط برای رسیدن به تاریکی بود

آنهمه عشق برای سلام

برای رسیدن به خداحافظی بود

وآنهمه شتاب برای سپردن ثانیه ها

برای رسیدن به همین انتظار

.

-*-*-*-*- اس ام اس های غمگین -*-*-*-*-

.

تو را در باد گم کرد

و به انتظار نشست

و نمی دانست

مسافران باد را بازگشتی نیست

.

-*-*-*-*- اس ام اس های غمگین -*-*-*-*-

.

خیلی وقت است فراموش کرده ام …

کدامیک را سخت تر می کشم… ؟

رنــــج !

انتظار !

.

-*-*-*-*- اس ام اس های غمگین -*-*-*-*-

.

انتظار کشیدن برای “”تو””چه زیباست….

وقتی کنارساحل دل تنگی نشسته ام

وتو با شاخه گلی از بهانه های عاشقانه می آیی….

⬅چشم انتظارت ➡

.

-*-*-*-*- اس ام اس های غمگین -*-*-*-*-

.

نگاه کن آن دور دست ها یکی تنها به انتظار ایستاده

لبخندی عاشقانه ، دستی برایش تکان بده

تا بشکند حصار سنگی تنهایی اش

.

-*-*-*-*- اس ام اس های غمگین -*-*-*-*-

.

سلام بر دلهایی که درکلاس انتظار غیبت نکردند….

.

-*-*-*-*- اس ام اس های غمگین -*-*-*-*-

.

باز من

باز انتظار

باز دوتا چشم خیره به دیوار

باز حسرت یه دیدار

باز من

باز هم! انتظار…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 220
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,703
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,703
  • بازدید ماه : 5,778
  • بازدید سال : 121,710
  • بازدید کلی : 11,958,183