loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 344 1393/05/12 نظرات (0)

این همه بیداد را بی دال کن

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه های عشق 
لبخند بزن آرامم کن  نگاهم کن درمان میشوم لمسم کن اوج میگیریم
تو همانی نیمه ی من

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه عاشق  
آدمها زیاد عاشق می شوند زیاد هم شکست می خورند
اما میان این عشق ها فقظ یکبار دل آدم گیر می کند
دلت که گیرکرد شکست هم بخوری بازشکست نیست «دلدادگیست»

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه  عشق 
حال من خوب است اما عالی می شوم وقتی که تو با نگرانی در آغوشم می گیری و می گویی :
نه عزیز من  تو خوب نیستی

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید 
معنای دنیا را درکسی ببین که دنیا برایش بدون تو معنایی ندارد

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه عشق 
باران بند آمد
ولی نبودن تو همچنان می بارد
باران بند آمد
ولی دوست داشتن تو بند نمی آید

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه  
دلم قرص است
وقتی
مسکنم تویی

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳ 
مرا با خیالت تنها نگذار
خیالت اصلا به تو نرفته
مهربان نیست آزارم میدهد
دلم خودت را میخواهد

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید  
بهترین بغل
تقابل ته ریش و لپ نرمه

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه عشق 
و عشق قیچی شد
وقتی که تو سنگ شدی
و من کاغذی بی رنگ

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه عشق 
عشق همیشه جوری می آید که تو نمی فهمی
و جوری می رودکه تمام دنیا می فهمند
بد دردی است
عاشقی

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید 
یک قلم و چند صفحه کاغذ
و خداحافظی تفاهمی تو
و من و چه حرفهای ناگفته و نانوشته برای  تو

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳  
میدانی؛
اگر هنوز هم تو را آرزو میکنم
برای بی آرزو بودن من نیست
شاید
آرزویی زیباتر از تو سراغ ندارم

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۳  
برایت خواهم نوشت:
ازابهام لحظه ها
ازتردید
ازحجم مرگ آورنبودنت
ازکسانی که ردمیشوند وبوی تورامیدهند
برایت خواهم نوشت:
ازحدیث تلخ بغض هاتاابد
ازقناعت به یک خاطرهیک یاد
ازصبوری من
وجای خالی تو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 230
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 358
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 836
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 836
  • بازدید ماه : 3,911
  • بازدید سال : 119,843
  • بازدید کلی : 11,956,316