loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 1314 1393/05/14 نظرات (3)

1 دانلود رمان عشق و احساس | زینب نگارستانیان کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : عشق و احساس

2 دانلود رمان عشق و احساس | زینب نگارستانیان کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : زینب نگارستانیان

3 دانلود رمان عشق و احساس | زینب نگارستانیان کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : ۱٫۹ (پی دی اف) – ۰٫۱ (پرنیان) – ۰٫۸ (کتابچه) – ۰٫۲ مگابایت (epub)

11 دانلود رمان عشق و احساس | زینب نگارستانیان کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub

4 دانلود رمان عشق و احساس | زینب نگارستانیان کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : ۲۳۴

14 دانلود رمان عشق و احساس | زینب نگارستانیان کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

داستان درباره ی دختری به اسم دلا رامه . دلارام دختر احساساتیه ، ولی توی یه شب سرد اتفاقی براش می افته ، مثل سنگه سخت و بی احساس میشه ، دیگه اون دختر با احساس نیست ، چه اتفاقی افتاده که باعث این تغییر شده …

5 دانلود رمان عشق و احساس | زینب نگارستانیان کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قالب کتاب : PDF (مخصوص کامپیوتر) – JAR (جاوا) و EPUB (کتاب اندروید و آیفون)

11 دانلود رمان عشق و احساس | زینب نگارستانیان کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) با تشکر از زینب نگارستانیان عزیز بابت نوشتن این رمان زیبا .

 

 

 

pdf دانلود رمان عشق و احساس | زینب نگارستانیان کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

jar1 دانلود رمان عشق و احساس | زینب نگارستانیان کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه jar پرنیان)

jar2 دانلود رمان عشق و احساس | زینب نگارستانیان کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه jar کتابچه)

epub دانلود رمان عشق و احساس | زینب نگارستانیان کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه EPUB)

21 دانلود رمان عشق و احساس | زینب نگارستانیان کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قسمتی از متن رمان عشق و احساس:

با تنی خسته کوله ام را می بندم ورهسپار کوی تومیشوم
با دلی بشکسته کوچه های تنهایی را میگذارانم
توی هر ایستگاه تو را می جوبم
نمیدانستم تو در وجود منی
کولم رو جا به جا میکنم راه می افتم به طرف خونه
لیلا: دلارام …… دلارام …..
من: چیه؟
– وایستا باهم بریم
-بدو
دون دون به من رسید
لیلا: بریم!
-بریم!
- نامزدی خواهرت کی هست دعوتمون نمیکنی ؟
-نه تو یکی رو,نه
-چرا؟
- شوخی کردم . فردا شب بیای حتما
-باشه من از صبحش دم درخونتونم
- دیگه پرو نشو
رسیدم به دو راهی همیشه می بایست اینجا از هم جدا بشیم
لیلا: خداحافظ
- خداحافظ
باحالت دو خودم رو رسوندم خونه
من: سلام براهل خونه
جوابی نشنیدم
من: مامان………. ارام…….آرا…..کجایید
مامان: چته چرا دادمیزنی؟
صداش گرفته بود وچشماش پر اشک بود پرسیدم..
مامان چرا گریه کردی؟

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهشید مرجانی در تاریخ 1396/02/04 و 13:01 دقیقه ارسال شده است

سلام من نتونستم رمان عشق واحساس و دانلود کنم
پاسخ : متاسفانه لینک ها فیلتر شدند

این نظر توسط soheila در تاریخ 1395/03/24 و 18:21 دقیقه ارسال شده است

سلام زینب جان اگه امکانش هست رمان عشق و احساسو برام به جیمیلم بفرست.دانلود کردم اما از صفحه ی 23 به بعد دیگه برام باز نمی کنه..دوست دارم بخونمش اگه بفرستی ممنونت میشم

این نظر توسط ززینب در تاریخ 1395/03/16 و 9:53 دقیقه ارسال شده است

با سلام من از شما خواستم تو سایت نود هشتیا لینک دانلود رو بردارین اگر هنوز برنداشتین . برش دارین
پاسخ : متوجه منظورتون نمیشم. ولی لینک های دانلود ویرایش شدند و به راحتی قابل دانلود هستند


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 226
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 394
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,273
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,273
  • بازدید ماه : 4,348
  • بازدید سال : 120,280
  • بازدید کلی : 11,956,753