loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 294 1393/05/15 نظرات (1)

میدانی؟
من جز تو، با هر کس که باشم باز تنهام

.

.

.

.

اس ام اس های روز جدید   
بابام رفته مسافرت
.
.
.
.
آخه پدر من :
موتور کولر و چرا با خودت بردی

.

.

.

.

اس ام اس روز جدید  
در مسابقه بین شیر و آهو بسیاری از آهو ها برنده می شوند؛چون شیر برای غذا می دود و آهو برای زندگی ٬پس هدف مهم تر از نیاز است

.

.

.

.

اس ام اس  های روز   
برای شادی روحم صلوات لازم نیست فاتحه ام خوانده میشود اگر یک لحظه از من دلگیر باشی

.

.

.

.

اس ام اس روز ۹۳  
کلافه کرده ای مرا
چراهمیشه لبخندهایت ازنوشته های من زیباتر است؟

.

.

.

.

اس ام اس روز جدید   
چقد محتاج اون روزای خوبم
همون روزا ک مهمون تو میشم
روزایی ک بهم نزدیک میشی
تو رو حس میکنم هر لحظه پیشم
همون روزا ک آروم میشه دنیام
فراموش میکنم ک خیلی تنهام

.

.

.

.

اس ام اس  های روز   
عاشق شوید قهر کنید…. لاغر می شوید …. صد در صد طبیعی ! بدون عوارض! همراه با درد و خماری

.

.

.

.

اس ام اس روز جدید   
زندگی مث مردابه
شاید زیبا نباشه
ولی میشه توش نیلوفری مثل تو پیدا کرد

.

.

.

.

اس ام اس های  روز   
احساسات بسیار شبیه به امواج هستند
نمی توانیم مانع آمدنشان شویم…اما
میتوانیم انتخاب کنیم روی کدامشان سوار شویم

.

.

.

.

اس ام اس جدید روز   
نقاشی تو را می کشم ولی به جای رنگ قرمز، به قلب فلزی ات ضد زنگ می زنم! تا از آسیب اشک هایم در امان باشد

.

.

.

.

اس ام اس های روز   
خلوتی میخواهم
تو باشی و من
تو سکوت کنی و من گوش کنم

.

.

.

.

اس ام اس روز۱۳۹۳  
از وقتی که تو رفتی
آینده هیچ وقت نیامد که هیچ
گذشته هم هیچ وقت نگذشت

.

.

.

.

اس ام اس روز جدید   
زیر گنبد کبود ، دوتا عاشق بودن و کلی حسود …
تقصیر همون حسودا بود ،
که حالا شده یکی بود ، یکی نبود

.

.

.

.

اس ام اس های  روز   
خوابم نمیبرد… به همه چیز فک کرده ام… بیشتر به تو… و میدانم که خوابی… وقبل از بسته شدن چشمهایت به همه چیز فکر کرده ای جز من… منی که بی فکر تو سر نمیکنم…..

.

.

.

.

اس ام اس روز ۹۳  
غمگینم
.
.
.
.
مثل کسی که
بش سر سفره سیب زمینی سرخ کرده کمتر دادن

.

.

.

.

اس ام اس روز جدید   
گر تو گرفتارم کنی
من با گرفتاری خوشم
داروی دردم گر تویی
در اوج بیماری خوشم

.

.

.

.

اس ام اس های روز   
می گویند عشق آنست که به او نرسی
و من می دانم چرا
زیرا در روزگار من
کسی نیست که زنانه عاشق شود
و مردانه بایستد

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بلیان در تاریخ 1393/05/17 و 8:17 دقیقه ارسال شده است

ممنون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 385
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,043
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,244
  • بازدید ماه : 2,244
  • بازدید سال : 118,176
  • بازدید کلی : 11,954,649