loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 331 1393/05/16 نظرات (0)

پیر مردی را گفتند :زندگی به چند بخش است؟
گفت :کودکی و پیری
گفتند پس جوانی چه؟
گفت :جوانیم فدای حسین است

اکنون بخواهمت که چه بشود! آن روزها که مشترک موردنظربودی هیچوقت دردسترس نبودی
چه برسدبه الان که نه مشترکی نه دردسترسی ونه موردنظر!!!!

عشقم به اندازه ی عدد اووگادرو دوستت دارم.



اس ام اس زیبا

سلام عزیز دوست داشتم بیام پیشت
اما ببخشید نمی تونم. برنامتو بخاطر من تغییر نده
قربانت
امضا :(شانس)!

رسم این شهرعجیب است بیابرگردیم، قصه ی این قوم غریب است بیابرگردیم
یک نفربوددراین شهرکه مادل به نگاهش بستیم، خنده اش سردوفریب است بیابرگردیم

بسته راه نفسم…
بسته راه نفسم…
بغض و دلم شعله ور است
چون یتیمی که به او فحش پدر داده کسی…

آنان چفیه می بستند تا بسیجی وار بجنگند. من چادر می پوشم تا زهرایی زندگی کنم…
آنان با چفیه هایشان زخم هایشان را می بستند. من چادر می پوشم تا یاد زخم پهلوی مادرم از یاد نرود…

چنان ﭼﻮﺑﯽ ﺩﺭ ﺁﺳﺘﯿﻨﻢ ﮐﺮﺩ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭ
که ﻣﻌﻨﺎﯼ ﺳﮑﻮﺕ ﺗﻠﺦ ﻣﺘﺮﺳﮏ ﺭﺍ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ…!!!!!!!!!!

ملت انقد” خزن” میشه باحاشون پالتو ساخت

اسمش آدم است اما تو باور نکن
گاهی کاری می کند که از پس هیچ گرگی بر نمی آید!

بفهم!!
دارد ناز تو را میکشد…
مردی که از غرور
خورشید هم به پایش نمیرسید….

بعضی ازمردها… انقدرمردهستن
که یک زن، میتونه باخیال راحت… یک زن باشه…



اس ام اس زیبا

دلم خیلی حرفا داره بگه اما زبان از گفتنش عاجزه….
وفقط میتونم در این سه کلمه”دوستت دارم :”خلاصه کنم
نفس زندگیم دوستت دارم

مهربانی ها و دلجویی هایت به کنار! اما عزیزه من…
قلبه شکسته با چسب زخم خوب نمی شود!!!

با تمام احترامی که برا “شما” قایلم
اما “تو” رو دوست دارم

توى شهرى که تونیستى
همه جارو غم گرفته
هرکجا رفتى صدام کن
عزیزم دلم گرفته
شدم اون غریبه اى که
تونباشى نمى ارزه
دارم ازنفس میفتم
مث یه گیاه هرزه

به بعضیام باس گفت
بیا بهت مداد و ورق بدم
روش خجالت بکش

اگر بخواهیم یک کاخ عظیم براى عدالت بنا کنیم باز هم این کارگر است که
مشقت ساختن را متحمل مى شود. روز جهانی کار و کارگر گرامی باد.

! چشم از قلب شکایت کرد و گفت :تو چرا عاشق میشوی و من باید اشک بریزم؟
قلب گفت :تو چرا نگاه میکنی تا من درد بکشم…!!!

چه خوب گفت یاسر بینام :انقد آرومی انگار محاله پاشی داری با لبخندت به زخمام نمک میپاشی
اخه با معرفت ماها قسم خوردیم به جون هم
زدی زیر قرارامون؟ کجا میری بدون من؟

انچه انسان راغرق میکند. دراب افتادن نیست بلکه زیراب ماندن است.

تاوقتی بد نشی نمیفهمن که چقد خوب بودی…. پس!!!
ﻣِﻦ ﺑَﻌﺪ…
ﻣَﻦ ﺑَﺪ…

آخرین بار ڪه من از تهِ دل خندیدم
علتش پول نبود
انعڪاسِ جُوڪ هر روز نبود
علتش، چهره‌یِ ژولیده‌یِ یڪ دلقڪ,
یا زمین خوردن یڪ ڪور نبود…
من بهِ « من » خندیدم!
ڪه چو یڪ دلقڪ ِگیج
نقش یڪ خنده به صورت دارم و دلم میگرید…!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 236
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,975
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,975
  • بازدید ماه : 6,050
  • بازدید سال : 121,982
  • بازدید کلی : 11,958,455