loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 355 1393/05/17 نظرات (0)

مورد داشتیم بچه خورده زمین مادرش گفته گردنت بشکنه اگه چیزیت می شد چه خاکی تو سرم می ریختم

.

.

.

.

اس ام اس خنده دار توپ   
بچه که بودم یه همسایه داشتیم یه دختر هم سن و ساله من داشتن اسمش «نهال» بود، فکر کنم الان واسه خودش درختی شده

.

.

sms2ni.ir

.

.

اس ام اس خنده دار جدید   
به طرف میگن چرا برایه بچت همچین اسمی انتخاب کردی؟
میگه شانس منه همه قران باز میکنن اسم بچشون میشه
یاسین و یوسف ماله ما شد عنکبوت

.

.

.

.

اس ام اس خنده دار ۹۳   
ﺍﮔﻪ ﺭﮒ ﻏﯿﺮﺕ ﯾﮏ ﺯﻥ ﺑﮕﯿﺮﻩ
ﺣﺘﯽ ﺳﻮﺳﮏ ﻫﻢ ﺟﻠﻮﺩﺍﺭﺵ ﻧﯿﺴﺖ

.

.

.

.

اس ام اس های  خنده دار   
یکی از سخت ترین کارای محاسباتیم تو این روزای گرم اینه که…با چه سرعتی عرض خیابونو طی کنم تا ماشینی که با سرعت رد میشه بادش بخوره به من

.

.

.

.

اس ام اس خنده دار توپ   
از یارو میپرسن مدرک تحصیلیت چیه؟
با غرووور میگه B.z.d دارم
میپرسن B.z.d یعنی چی اونوقت؟
میگه یعنی Bه zور dیپلم گرفتم

.

.

.

.

اس ام اس خنده دار جدید   
ﺩﺧﺘﺮ: ﻣﻨﻮ چه قدر ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ؟
پسر: ﻗﺪر ﺩﻧﯿﺎ.
ﺩﺧﺘﺮ: ﻣﺮﺳﯽ ﻋﺰﯾﺰﻡ
ﺣﺎﻻ ﺧﺒﺮ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﻭﻥ ﯾﮑﯽ ﺩﻭﺳشه

.

.

اس ام اس دونی

.

.

اس ام اس خنده دار ۹۳   
جی ال ایکس گوشی سه سیم کارت زده
پسرا دیگه لازم نیست چهار پنجتا گوشی بخرین
با جی ال ایکس دیگه نگران لو رفتن نباشید

.

.

.

.

اس ام اس های خنده دار   
از بس تو فیسبوک چرخیدیم بیرون که میریم یه جورایی همه قیافه ها آشناست

.

.

.

.

اس ام اس خنده دار توپ  
این چراغ راهنمایی نمیخواد بره دبیرستان ؟؟
همش تو راهنمایی در جا میزنه؟؟

.

.

.

.

اس ام اس جدید خنده دار   
یه آنتی ویروس ریختم رو کامپیوترم ، خدا روز بد نیاره
دیگه کم مونده جلوش که عطسه می کنم کامپیوترمو ریبوت کنه عقده ای

.

.

.

.

اس ام اس خنده دار ۹۳  
قصاب   میره خواستگارئ. ازش میپرسن چه کاره ائ ؟میگه لوازم یدکئ گوسفند دارم!

.

.

.

.

اس ام اس خنده دارجدید   
یعنی اگه اون همه اشکی که من پای آهنگ‌های ابی ریختم، پای دعای کمیل ریخته بودم، الآن یه برج شونصد طبقه تو بهشت داشتم واسه خودم

.

.

.

.

اس ام اس خنده دار ۹۳   
مورد داشتیم یارو تو “پینت بال” گلوله هاش تموم شده ، بقیه رو با قنداق اسلحه زده

.

.

.

.

اس ام اس خنده دار توپ   
لازمه واسه خاک انداز برا اون یه خط خاکی که آخر سر عمرا واردش نمی شه یه سیستم هورت کشیدن تعبیه کنن..
این دانشمندا چه غلطی میکنن من نمیدونم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 243
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 399
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,620
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,620
  • بازدید ماه : 4,695
  • بازدید سال : 120,627
  • بازدید کلی : 11,957,100