loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 326 1393/05/17 نظرات (1)

اس ام اس سرکاری دخترا

به قلبم گفتم :چرا خوابم نمیبرد؟ این بی خوابی ها از کجاست؟
جواب داد :زر مفت نزن؛ ادای آدمای دلشکسته رو هم درنیار
یادت رفت بعد از ظهر عین خرس قطبی خوابیدی؟
جوابش منطقی بود کاملا

.

.

.

.

اس ام اس سرکاری دختر  
قبلنا پسره میفتاد زندان دختره ۱۵ سال به پاش میموند
.
.
.
.
.
رفتم دسشویی اومدم مخشو زدن

.

.

.

.

اس ام اس سرکاری  جدید 
هرکسی را بهر کاری ساختند
ما رو هم همینجوری جاست فور فان ساختن

.

.

.

.

اس ام اس سرکاری ۹۳ 
خداروشکر خداروشکر من اصلا مشکل مالی ندارم
.
.
.
.
چون اصلا مالی ندارم که مشکلشو داشته باشم

.

.

.

.

اس ام اس سرکاری خنده دار 
دلم برایت تنگ شده هربار تو را میبینم دلم میشکند چرا من نباید تو رو داشته باشم؟؟
این نامه ای از من برای
.
.
.
.
جمعی از غذاهای خوشمزه است

.

.

.

.

اس ام اس سرکاری جدید  
اعتراف میکنم بزرگترین عضو فامیل…
.
.
.
دماغ منه

.

.

.

.

اس ام اس سرکاری ۹۳  
طرف : خانوم میتونم شمارتون رو داشته باشم؟
بله حتما یادداشت میکنید؟
طرف : نه همین فقط میخواستم ببینم میتونم یا نه ممنون

.

.

.

.

اس ام اس سرکاری دختر  
قابل توجه اون عزیزانی که میگن چرا اینقد خودتو میگیری :
.
.
.
باید عرض کنم خدمتتون که:خوب لامصب اگه میتونی تو بیا منو بگیر

.

.

.

.

اس ام اس سرکاری دختر  
یادم باشه عاشق دختری که لپاش چال داره نشم
.
.
.
.
آخه اون موقع نمیدونم عاشق خودش شدم یا عاشق چال لپش
لامصب عشق رو دچار ناخالصی میکنه

.

.

.

.

اس ام اس سرکاری خنده دار  
ی توپ دارم قلقلیه سرخ و سفید و آبیه میزنم زمین هوا میره نمیدونی تا کجا میره!من این توپو نداشتم افتاد تو خونمون برداشتم
.
.
.
وگرنه منو چ ب مشق نوشتن و درس خوندن

.

.

.

.

اس ام اس سرکاری جدید  
یواش یواش برو پایین یه چیزی بهت بگم:
.
.
.
.
تند اومدی نمی‌گم

.

.

.

.

اس ام اس سرکاری خنده دار 
ﺑﻪ ﺳﻮﺳﮑﻪ ﻣﻴﮕﻦ ﺁﺭﺯﻭﺕ ﭼﻴﻪ؟
.
.
.
ﻣﻴﮕﻪ :
ﻳﻪ ﺑﺎﺭ ﺑﺎ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺑﺸﻴﻨﻴﻢ ﻣﺸﮑﻼﺗﻤﻮﻥ ﺭﻭ ﺣﻞ
ﮐﻨﻴﻢ
ﺗﺎ ﮐﻰ ﺑﺎ ﺟﻴﻎ ﻭ ﺩﺍﺩ ﻭ ﺩﻣﭙﺎﻳﻰ

.

.

.

.

اس ام اس سرکاری ۹۳  

من عاشق پولم
.
.
.
.
امان از دست این عشقای یه طرفه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 230
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 341
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 717
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 717
  • بازدید ماه : 3,792
  • بازدید سال : 119,724
  • بازدید کلی : 11,956,197