loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 328 1393/05/18 نظرات (0)

پشت پلک هایمنام تورو نوشتم تا وقتی چشمهایم را بر روی کسی بستم بداند چرا

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن ۹۳   
ترسم بگویمت از عشق
آتش اشتیاق
بگیرد دامنت
بسوزی
نیلوفر ثانی

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن جدید   
من یک فردم
زوجم تو باش

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن ۹۳   
عاشق که شاخ و دم ندارد
حواست که نباشد ؛
بی تاب که باشی
زل بزنی به یک نقطه
دلتنگ که باشی
همه چیز تمام است
محکوم میشوی به عشق

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن زیبا   
شناسنامه ای که اسم عشقت تو نوشته نشه, همون بهتر که صفحه وفاتش زود پر بشه

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن عاشقانه   
ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ
ﺣﺘﯽ ﺍﺯ ﺭﺍﻩ ﺩﻭﺭ ﻫﻢ

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن زیبا   
ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻬﺖ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﻢ
ﺩﻟﻢ ﻗﺮﺹ ﻣﯿﺸﻪ

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن ۹۳   
میدانی؟
همه را امتحان کردم
قرص خواب
مسکن
خنده های زورکی
گریه کردن
ودوستان جدید
اما دل من این حرفها حالیش نمیشود
دلم آغوشت را میخواهد

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن جدید   
اگر موهایت نبود
باد را چگونه نقاشی میکردم ؟

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن ۹۳   
نبود
نیست
نخواهد بود
عزیزتر از تو

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن عاشقانه   
همه چیز تقصیر من
اما
عاشق شدنم تقصیر تو

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن ۹۳   
ﻧﺰﺩﯾﮏ ﯾﻌﻨﯽ ﮔﺮﻣﺎﯼ ﻧﻔﺴﺶ
ﮔﻮﻧﻪ ﺍﺕ ﺭﺍ ﮔﺮﻡ ﮐﻨﺪ
ﻏﯿﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﯾﻌﻨﯽ ﺩﻭﺭﯼ

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن زیبا   
فکر بودنت دیوانه ام می کند
آخ اگر باشی
برایت دیوانگی  را تمام میکنم

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن جدید   
زندگی دلخستگی های مداوم نیست  هست ؟
دوری و دلبستگی ها گرچه لازم نیست  هست
دوری و دلواپسم  دلواپس احساس تو
راستی  دلواپسی هایم مزاحم نیست ؟ هست ؟

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن  ۹۳  
قدیمی ها چه حرف هایی می زدند
می گفتند برای کسی بمیر
که برایت تب کند
من برایت میمیرم اما
خدا نکند تو تب کنی

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن ۱۳۹۳    
خوش به حال خدا
که  لحظه به لحظه
با توست
و  من  همیشه
درباره  تو  با  او
حرف میزنم

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن عاشقانه   
چپش می کنم
هر کس به عشقم چپ نگاه کند

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن جدید   
قشنگ یعنی چه؟
قشنگ یعنی تعبیر عاشقانه ی اشکال
سهراب سپهری

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن عاشقانه   
ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺴﯽ ﺭﻭ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﯼ؛
ﮐﻪ ﮐﻨﺎﺭﺵ ﺑﺪﻭﻥ ﻫﯿﭻ ﺩﻟﯿﻠﯽ
ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﮐﻨﺎﺭﺷﯽ  ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ
ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻪ ﺩﺭﮎ ﮐﻪ ﺑﻘﯿﻪ ﭼﯽ ﻣﯿﮕﻦ
ﮐﻨﺎﺭﺵ ﺑﺎﺵ ﻭ ﺍﺯ ﮐﻨﺎﺭ ﻫﻢ ﺑﻮﺩﻥ ﻟﺬﺕ ﺑﺒﺮ

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن ۹۳   
حسودم
حتی
آرزوی داشتنت را هم
به کسی نمی دهم عشقم
دوستت دارم

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن جدید   
گیسوهات را بگو
دست از سر باد بردارند
دارد به کوه می زند خودش را

.

.

.

.

اس ام اس دوست داشتن  ۹۳  
بر درت می آمدم هر شب مرا وا میزدی
گفتمت نا مهربانی دم ز حاشا میزدی
دیدمت یک شب به دریا خیره بودی تا سحر
کاش دریای تو بودم دل به دریا میزدی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 229
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,414
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,414
  • بازدید ماه : 4,489
  • بازدید سال : 120,421
  • بازدید کلی : 11,956,894