loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 422 1393/05/19 نظرات (0)

دارم سبزی خورد می کنم … دستم بریده … میگم مامان چسب داری؟ میگه دستتو بریدی؟!
پـَـــ نــه پـَـــ می خوام کارم تموم شد دوباره سبزیارو بچسبونم!

 

 

رفتم سوپری میپرسم قهوه تلخ جدید نیومده ؟ میگه قهوه تلخ؟
میگم پـَـــ نــه پـَـــ چای محسن میخواستم از اینا که آهنربا جایزه داره!

 
 

دارن گوسفندرو قربونی میکنن … یه آفتابه آوردن که بش آب بدن اومده میگه میخوان با آفتابه بش آب بدن؟
پـَـــ نــه پـَـــ آفتابه آوردن ببرنش دستشویی استرسش از بین بره

 

 

زنگ زده گیر داده بیا بریم بیرون میگم کار دارم میخوام برم تعمیرگاه میگه واسه ماشین؟
پـَـــ نــه پـَـــ یکی دو روزه گلوم درد میکنه میرم نشون بدم ببینم از کجاشه

 

یکی از دوستام داره از دربند به سمت تجریش میرم باکوله پشتی .دختره اونو دیده میگه:شما کوهنوردید؟!
دوستم میگه پـَـــ نــه پـَـــ کارم باربریه.بار خورد سمت کوه .الانم دارم برمیگردم

 

 

افسره وایستاده سر چهار راه داره با تایمر چراغ راهنمای ور میره دوستم دیده میگه اه ناکس داره زمانشو دستکاری میکنه؟
میگم: پـَـــ نــه پـَـــ داه استریت تیپس میره مردم پشت چراغ حوصلشون سر نره.

 

خط ریشمو زدم دوستم میه اه خط ریشتو چه بد زدی مگیم : آره خودم زدم میگه با ماشین زدی میگم پ نه پ با لیفتراک زدم !

 

 

میگم گوشیم تو خیابون رفت زیر کامیون
میگه شکست؟!
پ ن پ اومد بیرون گفت اخ قولنجم!

 

 
 

تو جاده بنزین تمام کردیم وایسادیم کنار جاده 4 لیتری تکون میدیم ! طرف اومده میگه بنزین تمام کردین ؟
میگیم:پ نه پ میگیم هورا ! ما هم از این دبـــّه ها داریم!!


 

 

دوستم داشت مسواک میزد...
بهش میگم داری مسواک میزنی؟ میگه اره . میگم با چی؟
میگه با خمیر دندون.....
گفتم خاک تو سرت اینهمه بهت فرصت پ نه پ دادم استفاده نکردی

 

 

دارم کوله پشتی ام رو میبندم که بریم کوه ، مامانم اومده میگه کوله پشتی  می بری کوه؟
گفتم پ ن پ کوله بارت بربند شاید این چند سحر فرصت آخر باشد....!

 

 

 

به دوستم میگم یه ذره حجابتو درست کن ، میگیرنت... میگه کی؟ پلیس..؟
پـَـ نـَـ پـَـ ، دست اندر کاران شبکه فشن تی وی

 

 

سوار تاکسی شدم.یارو صدای ضبطشو تا ته زیاد کرده بود.میگم میشه صدای ضبطتونو کم کنید؟

میگه اذییتتون میکنه!

گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ گفتم کم کنی این یه تیکشو من بخونم ببینی صدای کدوممون بهتره!!!!

 
 
 

طرف میره سوپر مارکت میگه آقا نوشابه دارید ؟ مغازه داره میگه مشکی ؟ طرف میگه : پَ… مغازه داره میگه : کوفت ، زهرمار ، گمشو بیرون ! طرف میگه صبر کنین کامل بگم ! پنیرم دارید ؟ مغازه دار کلی عذرخواهی میکنه و میگه پنیر کیلویی میخواید ؟ طرف میگه : پَ نَ پَ متری میخوام !!!

 
 

 

دوستم گفت هر وقت نا امید شدی برو کوهستان و داد بزن امیدی هست؟ جواب میاد هستـــ هستـــ هست ..... من هم رفتم کوهستـان و داد زدم امیدی هست؟ جواب اومد پـــ نــه پــــــ ، پـــ نــه پــــــ پـــ نــه پـــــــ ....!!

سر امتحان برگه تقلبم و در آوردم دارم مینویسم

مراقبه دیده میگه تقلبه؟؟

گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ دعای ابوحمزه ثمالیه

دوستم میگه چرا انقدر غذات کم شده ؟

میگم : تو رژیمم  ...

میگه رژیم لاغری ؟!

میگم پَ نه پَ رژیم صهیونیستی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 59
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 303
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 521
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,722
  • بازدید ماه : 1,722
  • بازدید سال : 117,654
  • بازدید کلی : 11,954,127