loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 362 1393/05/23 نظرات (0)

حسرت
یعنی رو به رویم نشسته ای و باز خیسی چشمانم را
آن دستمال خشک بی احساس پاک کند

.

.

.

.

اس ام اس افسردگی  
ﺍﺷﮏ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﭘﺪﯾﺪﻩ ﺩﻧﯿﺎﺳﺖ
ﻭﻟﯽ ﺗﺎ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮﯾﻦ ﭼﯿﺰﻫﺎ ﺭﻭ ﺍﺯ ﺁﺩﻡ ﻧﮕﯿﺮﻩ
ﺧﻮﺩﺷﻮ ﻧﺸﻮﻥ ﻧﻤﯿﺪﻩ

.

.

.

.

اس ام اس افسردگی جدید  
همیشه از آمدن ن بر سر کلمات می ترسیدم
ن داشتن تو
ن بودن تو
ن ماندن تو
کاش اینبار حداقل دل واژه برایم می سوخت و خبری میداد از ن رفتن تو

.

.

.

.

اس ام اس افسردگی غمگین  
من آخر هر جمله ناتمامم سه نقطه می گذارم
یک نقطه اش اشک است
نقطه بعدی دردی که دلم را می سوزاند
نقطه آخر زخمی می شود و بر جانم باقی می ماند

.

.

.

.

اس ام اس افسردگی شدید  
مجنون همیشه مردنیست
گاهی مجنون دخترکی تنهاست
که زمانی لیلی کسى بود

.

.

.

.

اس ام اس های افسردگی  
ﭼﻪ ﭘﺮ ﺟﺮﺃﺕ

ﻣﻐﺮﻭﺭ
ﻣﯿﺸﻮﺩ ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮﺕ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﻔﻬﻤﺪ ﺍﺯ ﺗﻪ
ﺩﻝ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭی

.

.

.

.

اس ام اس افسردگی جدید  
چگونه پیدایت کنم ؟
وقتی به یاد نمی آورم
چگونه گمت کرده ام

.

.

.

.

اس ام اس افسردگی ۹۳  
خدایا
از این به بعد به مخلوقاتت
یه  مترجم  ضمیمه کن
اینجا هیچکس هیچکس را نمی فهمد

.

.

.

.

اس ام اس افسردگی غمگین  
ﺷﮏ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺍﺷﮏ ﻣﯽ ﺭﯾﺰﻧﺪ ﻣﺎﻫﯽ ﻫﺎ ﺩﺭ ﺁﺏ
ﺍﺷﮏ ﻣﺎﻫﯽ ﻫﺎ ﻧﺒﺎﺷﺪ ﺁﺏ ﺩﺭﯾﺎ ﺷﻮﺭ ﻧﯿﺴﺖ

.

.

.

.

اس ام اس افسردگی شدید  
ﺁﺯﺍﺭﻡ ﻣﯽ ﺩﺍﺩ
ﺑﻪ ﻋﻤﺪ
ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ
ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺍﻡ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﻧﻤﯽ ﮔﻮﯾﻢ
ﺣﺘﯽ ﺩﯾﮕﺮ ﺭﻧﺠﯿﺪﻥ ﻫﻢ ﺍﺯ ﯾﺎﺩﻡ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ

.

.

.

.

اس ام اس افسردگی ۹۳  
این روز ها نبودنت بودنم را زیر سوال برده

.

.

.

.

اس ام اس افسردگی غمگین  
کنار برکه دلم نشستم و نیامدی
دوباره در سکوت خود شکستم و نیامدی
سوال کردم از خدا نشانه ی خانه ی تورا
سکوت کرد و در سکوت نشستم و نیامدی

.

.

.

.

اس ام اس افسردگی شدید  
اى کاش لمس کردن تیغ با رگ هایم گناه نداشت
مى توانستم با تیغ رگ هایم را نوازش کنم
تا از این تنهایی رها مى شدم و به آرامش مى رسیدم
درست مثل آرامشى که او در آغوش دیگرى بدست آورد

.

.

.

.

اس ام اس افسردگی جدید  
چه زیباست خیالی که تورا از آن همه فاصله می آوردبه کلبه تنهایی ا

.

.

.

.

اس ام اس افسردگی ۹۳  
بمیرد غرور
فهمیدی نمی مانم . . دیدی می روم . . رفتم
باز هم ایستاده ای نگاه میکنی
آخرم میکشد تو را این غرور لعنتی

.

.

.

.

اس ام اس افسردگی غمگین  
درد من نیستکه این درد پریشانی هاست
این جنون عادت هر روزه ی تهرانی هاست
پشت من پهنه ی زخم استولی شهر هنوز
اولین دغدغه اش پینه ی پیشانی هاست

.

.

.

.

اس ام اس افسردگی شدید  
ﻣﯽﺩﺍﻧﯿﺪ ﭼﯿﺴﺖ؟
ﺑﻌﻀﯽ ﻭﻗﺘﻬﺎ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺷﻌﺮ ﺭﺍ ﮐﺎﻣﻞ ﻧﻮﺷﺖ
ﺑﻠﮑﻪ ﺑﺎﯾﺪ
ﺍﺩﺍﻣﻪﺍﺵ ﺭﺍ ﺳﯿﺮ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﺮﺩ

.

.

.

.

اس ام اس افسردگی ۹۳  
من مانند هم سن و سالهای خویش نیستم
که هر روز یک آرزویی دارند برای آینده
من تنها یک آرزو دارم و آن این است که :
شبی بخوابم و دیگر بیدار نشوم
تا نشنوم
تا نبینم  تا نشکنم

.

.

.

.

اس ام اس افسردگی جدید  
اینجا زمین است
به زمینت می کوبند
سر پول عشقت را می فروشند
به خیانت می گویند تفکر اروپایی
اگر عاشق باشی فکر می کنند احمقی

.

.

.

.

اس ام اس افسردگی غمگین  
ﻛﺎﺵ ﭼﻮﻥ ﭘﺎﻳﻴﺰ ﺑﻮﺩﻡ
ﻛﺎﺵ ﭼﻮﻥ ﭘﺎﻳﻴﺰ ..ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻭ ﻣﻼﻝ ﺍنگیز ﺑﻮﺩﻡ
ﺑﺮﮔﻬﺎﻯ آﺭﺯﻭﻫﺎﻳﻢ ..ﻳﻜﺎﻳﻚ ﺯﺭﺩ ﻣﻴﺸﺪ
آﺳﻤﺎﻥ ﺳﻴﻨﻪ ﺍﻡ .. ﭘﺮ ﺩﺭﺩ ﻣﻴﺸﺪ
ﺍﺷﻜﻬﺎﻳﻢ .. ﻫﻤﭽﻮ ﺑﺎﺭﺍﻥ
ﺩﺍﻣﻨﻢ ﺭﺍ ﺭﻧﮓ ﻣﻴﺰﺩ
ﻭ ﭼﻪ ﺯﻳﺒﺎ ﺑﻮﺩ
ﺍﮔﺮ ﭘﺎﻳﻴﺰ ﺑﻮﺩﻡ

.

.

.

.

اس ام اس افسردگی جدید  
عشق شروعی خوش دارد و پایانی غم انگیز
با اولین نگاه شروع میشود
اما پایانش هنگامیست که عشق به اوج میرسد

.

.

.

.

اس ام اس افسردگی شدید  
یکی میگه: تف به دنیا
یکی ام دنیا رو عشقه
واسه اینهمه تبعیض نگرونم
واسه هر قطره ی اشکی
که رو گونه ی یتیمه
واسه آینده ی دنیا نگرونم

.

.

.

.

اس ام اس افسردگی ۹۳  
روزگار ما رو ببین رفیق
مرغمون تخم نمیکنه ولی گاومون هر روز می زاد

.

.

.

.

اس ام اس افسردگی جدید  
اینجا زمین است اثری از وجدان نیست
این ترازو  گر ترازوی خداست
این کژی و نادرستی از کجاست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 131
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 210
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 210
  • بازدید ماه : 3,285
  • بازدید سال : 119,217
  • بازدید کلی : 11,955,690