loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 241 1393/05/26 نظرات (0)

دیگر حتی توان به یاد آوردنت را ندارم

چه بیرحم است روزگاری که خواسته یا نا خواسته تو را آورد و تو را برد

تا اینکه من بمانم و اغمای خاطراتت …

هر کسی تو یه چیز استعداد داره

من تو دوست داشتن تو

کمی تو را تشنه ام

یک جرعه نفس بر لبانم بریز …

اس ام اس جدید شهریور ۹۳

من زیاد فکر نمی کنم

گهگاهی فکر می کنم

اما هر موقع فکر می کنم به تو فکر می کنم

 

مهدی جان ( ع ) …

مهربانم عالم از توست چرا غریبانه میگردی ؟

اللهم عجل لولیک الفرج

بهار هم که نباشد

من به مهربانی تو از شکوفه لبریزم !

ساز قدیمی روی طاقچه ام

و آهنگ دوست داشتنت را

هر روز با خودم تمرین میکنم

مبادا روزی بیایی و من کوک نباشم

هستی ام به بودن تو

و نیستی ام به نبود توست

خودت بگو دلت راضی میشود

هنوز هم در دور دست ها بمانی …

فرقی نمی کند

هر جای دنیا که باشی

خودم هم که نباشم دلم پیش توست

همیشه …

باران شده ای !

یک لحظه می باری و من یک هفته بیمارم …

دوستت دارم

گلایه از تکراری بودنش نکن

مشکل از من نیست تو زیادی دوست داشتنی هستی

تنهایی

بودن با کسی ست که نیست …

درسته ۹۰ درصد دخترا قیافه و تیپ درست حسابی ندارن

ولی بجاش یه دل مهربون دارن!

دخترا نیمه پر لیوانو ببینید لدفن

اس ام اس جدید شهریور ۹۳

هر چه بیشتر نگاهت می کنم بیشتر غرق میشوم

راستش را بگو تو ماه شده ای !

یا من دیوانه !؟

دوستت دارم

بهایش هم هر چه هست روی چشمانم …

پشت پلک هایم نام تو را نوشتم

تا وقتی چشم هایم را به روی کسی می بندم بداند چرا !

گاهی آنکه سراغی از تونمیگیرد دلتنگ توست

واز شکاف چشمانش به نبودنت خیره میشود

همیشه آنکه تو اورا نمیبینی نامهربان نیست

فقط میان مشغله ها گم شده است…!

به استقلالیه میگن ششصد و شصت و شش چند تا شیش داره ؟

جان ب جان آفرین تسلیم میکنه!

برای شادی روحش ۶ تا صلوات…

این روزها که میگذرد شاد

از این شادم که این روزها میگذرد

این روزها میگذرد

گنجشک ها

نت هایشان را نیاموخته می خوانند

و من دوست داشتنت را

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 138
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 411
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 5,081
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,081
  • بازدید ماه : 8,156
  • بازدید سال : 124,088
  • بازدید کلی : 11,960,561