loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 607 1393/05/27 نظرات (0)

دقایقی پیش هواپیمای بوئینگ در مسیر تهران – شیراز به سلامت به زمین نشست
کارشناسان در حال بررسی علت ماجرا می باشند

 

.

.

.

اس ام اس روز جدید ۹۳  
محال است بارانی از محبت به کسی هدیه کنی
و دست های خودت خیس نشود

.

.

.

.

اس ام اس های روز  

sms2ni.ir
برگ سبز درخت معرفت کردگار
و برگ زرد درخت،  معرفت روزگار است

.

.

.

.

اس ام اس روز جدید  
احمق کسیه که
اجازه بده گذشته‌اش؛ حال آینده‌شو بگیره

.

.

.

.

اس ام اس روز ۹۳  
دقت کردید
لامصب این خاکه های ته پفک از خودشم خوشمزه تره

.

.

.

.

sms2ni.ir

اس ام اس های روز  
دلم؛
برای تمام حرف هایی که با هم نمیزنیم
تنگ است

.

.

.

.

اس ام اس روز جدید  
مرد باس یجوری بغلت کنه که صدا ترق توروق استخوناتو بشنفی

.

.

.

.

اس ام اس روز ۹۳  
زندگی مثل یک بحث علمی وسط یه تیمارستانه ! زیاد جدی نگیریدش

.

.

.

.

اس ام اس روز جدید ۹۳  
گر که جویی روشنی، در خاطر بشکسته جوی
رونق مهتاب باشد در دل ویرانه ها

.

.

.

.

اس ام اس روز  
امید دارویی است که شفا نمی دهد ، اما درد را قابل تحمل می کند

.

.

.

.

اس ام اس روز جدید  
ﺩﻫﺎﻥ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺳﺨﻦ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩ
ﺑﻮﯼ ﺭﻓﺘﻦ ﺭﺍ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﺮﺩﻡ
ﻭ ﻣﻦ ﭼﻪ ﮐﻮﺩﮐﺎﻧﻪ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻡ
ﺑﺎ ﺁﺩﺍﻣﺲ ﻧﻌﻨﺎﯾﯽ
ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺳﺮﻧﻮﺷﺖ ﺭﺍ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺩﺍﺩ

.

.

.

.

اس ام اس روز ۹۳  
پوست کنار ناخن از خیانتکارترین پوستهاست
اولش فقط یه ذره گوشه ی ناخنه اما تا میکشیش تا زیر زانوت میاد پایین

.

.

.

.

اس ام اس های روز  
برو پایین
.
.
.
.
.
صبر کن اشغال هارو یادت رفت ببری بیا بالا

.

.

.

.

اس ام اس روز ۹۳  
مچاله شده ام در خودم با بوی سیگار و طعم تلخ چای مانده
پنجره را باز نکن ، امروز دلم می خواهد غمگین باشم
کافه ام را می روم ، سیگارم را دود میکنم و آخر شب قدم زنان به خانه برمی گردم

.

.

.

.

اس ام اس روز جدید  
میخوام فراموشت کنم اما
انقد بی رحمی نمیذاری

.

.

.

.

اس ام اس روز جدید  
تنها ترسم از اون دنیا اینه که مردم اینجا هم میان اونجا

.

.

.

.

اس ام اس روز ۹۳  
چقدر زود دلم تنگ میشود  برای عبور حجم نرم صدایت
برای حس قشنگ گرمای تنت
برای لمس ارام بازوانت

.

.

.

.

اس ام اس های روز  
مرابه ذهنت نه.  به دلت بسپار من ازگم شدن درجاهای شلوغ میترسم

.

.

.

.

اس ام اس روز جدید ۹۳  
کفش هایم که جفت میشوند,دلم هوای رفتن میکند.من کودکانه بیقرار تو میشوم.بی آنکه فکر کنم چه کسی دلتنگ.من خواهد شد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 387
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,057
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,258
  • بازدید ماه : 2,258
  • بازدید سال : 118,190
  • بازدید کلی : 11,954,663