loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 665 1393/06/10 نظرات (0)

قانون سوم خوابگاه : اصل مجموع دمپایی ها می گوید :
تعداد دمپایی ها در خوابگاه کم یا اضافه نمی شود ، فقط از واحدی به واحد دیگر انتقال میابد .

*

*

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﻴﻢ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺭﻓﺘﻪ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻧﻤــــﻴﺪﻭﻧﺴــــــﺘـﻪ ﭼﻲ
ﺑﭙﻮﺷـــﻪ ﺍﻧــــﺼﺮﺍﻑ ﺩﺍﺩﻩ

*

*

درکوچه درس رهگذریم هنوز / وین راه دراز میسپاریم هنوز
از اول ثبت نام سال ها میگذرد / ما واحد پاس نکرده داریم هنوز

*

*

امروز تو کلاس استاد گفت بچه ها جزوه آماده تهیه شده دیگه شما نمیخواد بنویسین…یهو دخترا گفتن استاد بد بخت شدیم که…حالا چجوری پسرا بیان از ما جزوه واسه کپی بگیرن؟؟؟
چوری شوهر پیدا کنیم هاااا؟
هیچی دیگه استاد متقاعد شد جزوه بگه

*

*

دانشجو یعنی تلاش/امید/اینده/صبر/یعنی تو
یعنی تمام اونایی ک رفتن تا ما بمونیم و ایران را بسازیم.

*

*

از فضیلت های ترم اولی بودن همین بس که جلسه اول بری بشینی سر کلاس کارشناسی.O-o
من دیگه حرفی ندارم…

*

*

بابا اعتماد به نفس هرچی پسره تو حلقم امروز تو سرویس یه کلمه با پسره حرف زدم تا خود خونه گیر داده بنویس امضا کن چقد دوسم داری باباظرفیت داشته باش داش من ای بابا …..

*

*

اس ام اس دانشجویی خنده دار

*

*

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ بزرگترین شکستهای عشقی که دخدرای همکلاسی من میخورن ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ :
من خودم جزوه می نویسم !!
والللا ؛ دست خطمم خیلی خوبه …

*

*

دانشجویان عزیز!
مرگ حقه
سلف دانشگاه وسیله است !

*

*

احساس غرور میکنم
امروز یه حرکت انجام دادم که مایه افتخار بوقققق ترمی ها شدم .
آره … وسط کلاس فیزیک جلوی چشم استاد ۱۶ دقیقه کامل خوابیدم
صدای تشویقاتون نمیاد …

*

*

به سلامتی اون دختر دانشجویی که سال اول که وارد دانشگاه میشه چادر بسره…
سال آخرم که از دانشگاه میاد بیرون بازم چادر بسره…

*

*

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺍﻵﻥ ﺭﻓﺘﻪ ﺗﻘﺎﺿﺎﯼ ﻭﺍﻡ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯾﯽ ﮐﺮﺩﻩ ﮐﻪ ﻭﻟﻨﺘﺎﯾﻦ ﮐﺎﺩﻭ ﺑﺨﺮﻩ !!!

*

*

با دانش گرامری خود کامل کنید…
.
.
مزخرف ترین سوالی که تو همه ی امتحانات زبان اول راهنمایی تا چهارم دبیرستان خودنمایی میکنه

*

*

الهی هیچ دانشجویی از رفیقاش جــــــا نمونه
تو هم دعا کن که دانشجویی غریب و تنها نمونه
بعد دوستاش و استاداش خودش تو دانشگاه تنها نمونه خودش تو دانشگاه نمونه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 227
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 358
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 849
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 849
  • بازدید ماه : 3,924
  • بازدید سال : 119,856
  • بازدید کلی : 11,956,329