loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 359 1393/06/15 نظرات (0)

اون چه حشره ای که سبزه ، سنگ میخوره؟؟؟؟
.
.
.
جواب: حشره سبز سنگ خوار

*

*

یه روز یه ستاره ای از آسمون اومد پایین و بهم گفت:یه آرزو کن
من تو رو ازش خواستم
گفت:محاله!
گفتم:چرا؟
گفت:من تو کار جنس بنجل نیستم

*

*

بدجورے تو دلم نشستے…
‏.
‏.
پاشو درست بشین!

*

*

اگه این اس ام اس روتااخر بخونی تبدیل به طاووس میشی
.
.اجی مجی لاترجی!
.
.
.
.ناراحت نشو اگه طاووس نشدی خرکه شدی…

*

*

بر طبق یک اصل قدیمی
اگر با یه نفر دعوا کردی
و دیدی فرار کرد
تو هم فرار کن
چون رفته سنگ بیاره!!!

*

*

پاشو یه لبخندبزن و دوباره بخواب
(انجمن مردم آزاری شیفت شب!)

*

*

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﯽ ﮔﻔﺘﻦ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ ﯾﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺧﻮﺏ ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺨﺘﻪ.
ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﺑﺎﻭﺭ ﻧﻤﯿﮑﺮﺩﻡ ﺗﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺩﯾﺪﻡ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﻦ ﭼﻘﺪﺭ ﺯﺣﻤﺖ ﮐﺸﯿﺪﯼ…

*

*

پیامک سرکاری آخر خنده

*

*

دیروزم منتظرت بودم نیامدی.امروز منتظرت بودم نیامدی.وفردا منتظرت خواهم بود به امید آنکه بیایی …. چه قدر سخته یبوست!!!!

*

*

دوباره چشام پر از اشک شد….
نترسید بابا خواستم عطسه کنم نشد!!!!

*

*

ببخشید نصف شبی مزاحم شدم
بچه ها میگن اطلاعات ورزشیت عالیه
میخواستم بدونم دیشب رونالدو دستشویی رفت یا نه؟

*

*

از روزی که به تو آموخته اند
بیماری ” عشق ” از ” وبــا ” خطرناکتر است ،
احساسم را با آب معدنی می شویم
و قلبم را روزی سه بار
ضدعفونی می کنم !
پس …
جای نگرانی نیست !!!

*

*

قدیما که فتوشاپ نبود آدما چقدر زشت بودن!!
نخند خودتم زشت بودیNeutral

*

*

اون بالا نشستی نه یه زنگ می زنی نه یه دونه اس میدی پس تو به چه دردی می خوری .
فقط بلدی از اون بالا نارگیل پرت کنی

*

*

کشت زار سر سبز دلت را به من بسپار تا شریکی نخود توش بکاریم…

*

*

سلامتی ذغال که همین جوری سیاهه
تو آتش قرمزه
بعدش بیرون اومده از اتش خاکستریه

*

*

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم……
.
.
.
فک نکن یاد تو بودم! کار نداشتم، ول میگشتم!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 227
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 345
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 732
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 732
  • بازدید ماه : 3,807
  • بازدید سال : 119,739
  • بازدید کلی : 11,956,212