loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 491 1393/06/16 نظرات (1)

خیالت راحت ، شکسته ها نفرین هم بکنند گیرا نیست ، نفرین ته دل می خواهد ، دل شکسته من که سر و ته ندارد.

*

*

پیامک دلتنگی و دوری

*

*

اگر امشب هم از حوالی دلم گذشتی آهسته رد شو غم را با هزار بدبختی خوابانده ام.

*

*

دلبسته به سکه های قلک بودیم، دنبال بهانه های کوچک بودیم، رویای بزرگ شدن خوب نبود، ای کاش تمام عمر کودک بودیم

*

*

سخت ترین فعلی که برایت به سادگی صرف کردم عمرم بود.

*

*

گاه گاه مرور میکنم خاطراتمان را …اما حیف…مگر کپی برابر اصل میشود؟

*

*

زمانه به من اموخت ک دست دادن معنی رفاقت نیست…بوسیدن قول ماندن نیست…و عشق ورزیدن ضمانت تنها شدن نیست!!

*

*

بزرگترین تراژدی انسان آن است که وقتی هنوز زنده است ، چیزی در درونش بمیرد ( آلبرت شوایتزر )

*

*

میگن هر شکستنی رفع بلاست!ای دل تحمل کن…
شاید حکمتی باشد…

*

*

تنهایی
چیزهای زیادی به انسان می آموزد،
اما تو نرو…
بگذار من نادان بمانم…!

*

*

اس ام اس دلتنگی و دوری

*

*

تو نيستي و بدون تو با گريه خلوت ميكنم
دارم به صحبت كردن با عكس عادت ميكنم
.
.
.
بي تو از سايه ها از خودم از اين عكس فراريم…

*

*

چه احساس قشنگی است که در خلوت خود/
یاد یک دوست تو را غرق تماشا سازد….

*

*

گفتی غزل بگو چه بگویم مجال کو؟
شیرین من،برای غزل شور و حال کو؟
پر میزند دلم به هوای غزل ولی…
گیرم هوای پر زدنم هست بال کو؟
گیرم به فال نیک بگیرم بهار را.
چشم و دلی برای تماشا و فال کو؟
تقویم چهار فصل دلم را ورق زدم.
آن برگ های سبز سر آغاز کو؟
رفتیم و پرسش دل ما بی جواب ماند.
حال سوال و حوصله قیل و قال کو؟

*

*

چه بی تفـــاوت زندگـی می کنند آدمــــهــــــــا ……
بی آنــــــــکه بداننـــــــد در گوشــه ای از دنیـــــا
تمــــام دنیـــای کسی شـده انـــــد ….

*

*

دور باش….
اما نزدیک من….!!
من از نزدیک بودن های دور می ترسم!!!

*

*

روزهاي باروني رو خيلي دوست دارم …
خیلی راحت میتونم گریه کنم و کسی نفهمه…
بلرزم و همه فکر کنن چون خیسم میلرزم…

*

*

هوایت که بسرم میزند دیگر در هیچ هوایی نمی توانم نفس بکشم ،
عجب نفس گیر است هوای بی تو…

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط گروه خلیج آبی در تاریخ 1393/06/17 و 23:01 دقیقه ارسال شده است

طراحی سایت رایگان به مدت محدود
بدون دریافت حتی یک ریال


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 227
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,267
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,267
  • بازدید ماه : 5,342
  • بازدید سال : 121,274
  • بازدید کلی : 11,957,747