loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 259 1393/06/17 نظرات (0)

درعمق آرزوي من است که در وجودت خانه اي داشته باشم حتي به مساحت يه ياد…!

*

*

انكه دوستش داشتم ادم با گذشتي بود.(حتي از من هم گذشت)

*

*

اغوش گرمم باش بگذار فراموش كنم لحظه هايي را كه در سرماي بي كسي لرزيدم.

*

*

بهترینــــم!
اِی دوستـــــ ،
یادگــــارِ دیـــــروز ،
دلـــــــِ من سیــــــر برایتــــــ تنگ است …

*

*

همين مسير را مستقيم بروي ميرسي به دوراهي يك راه به من ختم ميشه و ديگري به ختم من.

*

*

این روزها همه به من دلتنگی هدیه می دهند …
لطفا آتش بس اعلام کنید !
به خدا تمام شد دلم …

*

*

بعضی وقتا هست که دوست داری کنارت باشه…
محکم بغلت کنه…
بذاره اشک بریزی راحت شی…
بعد آروم تو گوشت بگه:”دیوونه من که باهاتم”

*

*

آخر قصه ی ما را همان اول لو دادند!
همان جایی که گفتند: یکی بود، یکی نبود…

*

*

اس ام اس دلتنگی شدید

*

*

دلتنگم …
همین ! و این نیاز به هیچ زبان شاعرانه ای ندارد …

*

*

به دلم افتاده بود امشب حتما خوابتو میبینم…
انقدر خوشحال بودم که تاصبح خوابم نبرد
باور کن

*

*

دلم قد خدا واسه کسی تنگ شده……که یه روزایی بهم میگفت قد خدا دلتنگتم برگرد….ولی من شکستمش…حالا دارم میشکنم…

*

*

چه فرقی می کند
آن سوی دنیا باشم یا فقط چند کوچه آن طرف تر…؟!
پای عشق که در میان باشد
دلتنگی دمار آدم را در می آورد …

*

*

اشک ریختن واسه سبز چشات یه عادته
کی گفته زندگی بی تو برام خیلی راحته؟
خدا کنه بمیره اون که جای من اومد
حتی اگه نفرینم از روی حسادته…

*

*

من عاشقانه هایم را روی همین دیوار مجازی می نویسم !
از لج تو…از لج خودم…
که حاضر نبودیم یک بار این ها را واقعی به هم بگوییم !

*

*

سلام ای ساکن کوچه های بن بست
منم غریبه ترین آشنا.یادت هست؟

*

*

تو زندگی گاهی به جایی میرسی ؛
که تازه میفهمی :
چه خوشبختند کسانی که ….
دچار آلزایمر هستند … !!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 230
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 338
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 687
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 687
  • بازدید ماه : 3,762
  • بازدید سال : 119,694
  • بازدید کلی : 11,956,167