loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 517 1393/06/21 نظرات (0)

میگوینــد: بــاران کــه میزنــد ,
بــوی ” خــاک “بلنــد می شــود…
امــا ,اینجــا بــاران کــه میزنــد ;
بــوی ” خاطــره ” بلنــد میشــود …!

*

*

جدا ماندن از کسی که دوسش داری فرقی
با مردن نداره پس عمری که بی تو میگذرد
مرگی است به نام زندگی

*

*

در این متروکه ی دنیا که یاری نیست؛ نشانی از کسی یا از دیاری نیست؛ به عشقی جز خداوند اعتباری نیست…

*

*

چقدرتازگی دارداین روزهایی که به امیدآمدن کسی دلخوش نیستم وشبهایی که ازنیامدنش دلگیرنمی شوم…خودمانیم،بی کسی هم،بدکسی نیست…

*

*

در ثانیه های زندگیت اگر حضورم نیست,
دلم ودعایم همیشه با توست.

*

*

صورت نبست بر دل ما کینه ی کسی، آینه هر چه دید فراموش کند….!

*

*

زندگی آدم گاهی لنگ میشود
لنگ کمی دلگرمی
فقط کمـــی!

*

*

خواستم چشم هايش را بگيرم ديدم طاقت اسم هايي كه مي گويد را ندارم!!!!!!

*

*

دیروز در لحظه ی بارانی دلم،لحظه ای ماندم که من با دنیا سر ناسازگاری گرفته ام یا دنیا با من!!!

*

*

تعمیرگاهی باید ساخت از آغوشت برای وقت هایی که حالم بدجور خراب است…

*

*

پیامک تنهایی

*

*

بهشت فاصله پلک بالا و پائین من است وقتی که به تو نگاه میکنم…

*

*

یکرنگ بمان…
حتی اگر در دنیایی زندگی میکنی که مردمانش برای پررنگ شدن،حاضرند هزار رنگ باشند.

*

*

نمیدانم چه می خواهم خدایا
به دنبال چه می گردم شب و روز
چه می جوید نگاه خسته ی من
چرا افسرده است این قلب پرسوز….

*

*

فک میکردم تو همدردی!ولی نه!تو هم دردی!!!!!

*

*

در را ببند ….
بگذار در بزنند …
بگذار بگویند مهمان نواز نیستی !
اینگونه هر کسی حریم دلت را لمس نمیکند !

*

*

وقتی حرمتها شکسته میشود… ببخشید گفتن ها سودی ندارد سکوت کن…!

*

*

تنها تو آگهی و تو میدانی
اسرار آن خطای نخستین را
تنها تو قادری که ببخشایی
بر روح من صفای نخستین را….

*

*

معمولا ادم از اینکه بعد از مرگ فراموش بشه وحشت داره؛
چقد سخته زنده باشی و فراموش بشی…

*

*

آه ای خدا که دست توانایت
بنیان نهاده عالم هستی را
بنمای روی و از دل من بستان
شوق گناه و نفس پرستی را….

*

*

همیشه درقلبت قبرستانی برای خاکسپاری خطالی دوستانت بساز.

*

*

نمیدانم چه می خواهم خدایا
به دنبال چه می گردم شب و روز
چه می جوید نگاه خسته ی من
چرا افسرده است این قلب پرسوز….

*

*

در این فکرم من و دانم که هرگز
مرا یارای رفتن زین قفس نیست
اگر هم مرد زندانبان بخواهد
دگر از بهر پروازم نفس نیست….

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 3,160
  • بازدید سال : 119,092
  • بازدید کلی : 11,955,565