loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 421 1393/06/24 نظرات (0)

تمام ستاره ها را همسایه ات خواهم کرد تا ماه بودنت را ثابت کن

.

.

.

.

اس ام اس رمانتیک  
قاب عکستو زدم جای ساعت دیواری
از اون موقع به بعد تو شدی تمومه لحظه هام

.

.

.

.

اس ام اس رمانتیک جدید  
اگه مث یه پرنده روقلبم بشینی, قلبمو ازتپیدن میگیرم تا نپری

.

.

.

.

اس ام اس رمانتیک عاشقانه  
قلبم را در میان راه برایت به نشانه گذاشته ام تا بیابی خانه یار را از ضربانی که بر زمین لرزه می اندازد
قلب بیقرارم برای تو می تپد زود بیا تا دنیا ویران نشده

.

.

.

.

اس ام اس رمانتیک ۹۳  
یه رز سرخ تو دست راستت بگیر
و یه رز سفید تو دست چپت
و تو آیینه نگاهشون کن
من اون یاس وسطی رو با دنیا عوض نمی کنم

.

.

.

.

اس ام اس رمانتیک sms romantic  
وقتی نیستی
نبودنت به خوردم می دهد
تمام غصه ها را

.

.

.

.

اس ام اس رمانتیک sms  
دیکتاتور
تویی و آغوشت
که هربار
مرا تسلیم میکند

.

.

.

.

اس ام اس رمانتیک جدید  
فقط بیا
بودنت را می خواهم
دلم برای یک درد تنگ شده
درد فشرده شدن میان آغوش معشوقم خودمانیم  چه درد شیرینی بود

.

.

.

.

اس ام اس رمانتیک عاشقانه  
تو را در باد گم کرد
و به انتظار نشست
و نمی دانست
مسافران باد را بازگشتی نیست

.

.

.

.

اس ام اس رمانتیک جدید  
بی تواماعشق بی معناست٬می دانی؟
دست هایم تاابدتنهاست٬ می دانی؟آسمانت رامگیرازمن که بعدازت٬٬زیستن یک لحظه هم٬بی جاست٬می دانی

.

.

.

.

اس ام اس رمانتیک ۹۳  
گوشهایم سنگین نیست
خودم را به کر بودن زده ام
میخواهم وقتی میگویی دوستت دارم انقدر بلند بگویی که همه شهر بفهمند با منی

.

.

.

.

اس ام اس رمانتیک جدید  
چه ظریفانه است
خلقت قلب آدمی
به تلنگری میشکند
به لحنی میسوزد
برا دلی میمیرد
به نگاهی جان میگیرد
و
به یادی می تپد

.

.

.

.

اس ام اس رمانتیک sms romantic  
ﻗﻬﺮﻡ
ﺑﺎ ﺍﻳﻦ ﺩﻧﻴﺎﯼ ﺣﺴﻮﺩ ﻛﻪ
ﻣﺮﺍ ﺍﻧﻜﺎﺭ ﻣﯽ ﻛﻨﺪ ﺍﺯ ﺗﻮ

.

.

.

.

اس ام اس رمانتیک جدید  
میدونی چرا بین انگشتان دست فاصله است؟
چون یه روزی یه دستی پیدا میشه که جای این فاصله هارو پر کنه

.

.

.

.

اس ام اس رمانتیک ۹۳  
این همه که در هوای تو می پرم تقصیر من نیست
از وقتی که گفتی : دوستت دارم بال در آورده ام

.

.

.

.

اس ام اس رمانتیک عاشقانه  
عشق یعنی:
حتی صدای نفس کشیدن عشقت رو بتونی تشخیص بدی وبا صدای نفس کشیدنش آرامش بگیری

.

.

.

.

اس ام اس های رمانتیک  
برای من که کبوتری ام عاشق و سرگردان
بیا و بام شو
اصلا بیا و دام شو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 230
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,429
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,429
  • بازدید ماه : 4,504
  • بازدید سال : 120,436
  • بازدید کلی : 11,956,909