loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 367 1393/06/26 نظرات (0)

نزدیکم به تو مثل  شهریور تا مهر
دوری از من مثل  مهر تا شهریور

.

.

.

.

اس ام اس جدید sms jadid   
دوستت دارم
بهایش هم هر چه هست
روی چشمانم

.

.

.

.

اس ام اس جدید جدید ۹۳   
همه از چشم تو گفتند و هنرمند شدند
وای از آن روز که چشمت هنرستان بشود

.

.

.

.

اس ام اس جدید sms jadid   
شنیده بودم که خاک سرد است
این روزها اما انگار آنقدر هوا سرد است
که زنده زنده فراموش می کنیم یکدیگر را

.

.

.

.

اس ام اس جدید زیبا   
تو تکراری نمی شوی
.
.
.
.
.
.من دلبسته تر می شوم

.

.

.

.

اس ام اس های جدید   
شاید گاهی نشود یادت کنم
ولی هیچوقت یادم نمی رود
چقدر دوستت دارم

.

.

.

.

اس ام اس جدید زیبا   
در دفتر خاطراتم نوشتم : عشق زیباست
معلم دفتر را دید و گفت : این رویاست
گفتم : معلم تو از عشق چیزی میدانی ؟
گفت : در عالم عشق ، عاشق همیشه تنهاست

.

.

.

.

اس ام اس جدید sms jadid   
از پروژکتورهای روز و شب
از سکانس های تکراری زمین
خسته ام

.

.

.

.

اس ام اس جدید ۹۳   
آرامش نه عاشق بودن است
نه گرفتن دستی که محرمت نیست
نه حرف های عاشقانه و قربان صدقه های چند ثانیه ای
آرامش حضور خداست

.

.

.

.

اس ام اس جدید sms jadid   
ذبح
هم شرایط دارد
تباهم کردى
بسکه باپنبه سربریدى

.

.

.

.

اس ام اس های جدید   
لبخندتو
معجزه ی شیرینی است
که رویاهای بهشت را
در دل آدم زنده میکند

.

.

.

.

اس ام اس جدید sms jadid   
شانس نداریم که
هر بار میرم حموم، منو به چالش آب یخ دعوت میکنه

.

.

.

.

اس ام اس جدید زیبا   
زندگی به من آموخت
آدمها نه دروغ می گویند، نه زیر حرفشان می زنند
اگرچیزی می گویند صرفا  احساسشان  درهمان لحظه ست
نباید رویش حساب کرد

.

.

.

.

اس ام اس جدید ۹۳   
تو می توانی نیایی
ولی من
نمی توانم منتظرت نباشم

.

.

.

.

اس ام اس جدید sms jadid   
آدم هرچه قدر جدی و خشک باشه اگه یه بچه با تفنگ اسباب بازیش بهش شلیک میکنه باید بمیره

.

.

.

.

اس ام اس جدید زیبا   
تاب تاب عباسی
یادش بخیر اون بازی
هربار قسم میدادم
خدا منو نندازی
تاب تاب عباسی
خدا خستم از بازی
دنیات چقد تابم داد
کاشکی منو بندازی

.

.

.

.

اس ام اس جدید sms jadid   
تکیه گاهم باش
میخواهم سنگینی نگاه این مردم حسود شهر را توهم
حس کنی
این مردم نمیتوانند ببینند دستایمان
تا این اندازه بهم می آیند

.

.

.

.

اس ام اس جدید ۹۳   
بیا پایین تا یه شکلات بدم بهت!!!؟!؟
.
.
.
.
.
خجالت نمیکشی به خاطر یه شکلات افتادی دنبالم

.

.

.

.

اس ام اس جدید sms jadid   
به گرگعلى گفتن پارسال به زنت روز زن چى دادى؟
گفت:بردمش کوه
گفتن:خب امسال چى میدى بهش؟
گفت:میارمش خونه دیگه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 225
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,249
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,249
  • بازدید ماه : 5,324
  • بازدید سال : 121,256
  • بازدید کلی : 11,957,729