loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 459 1393/07/03 نظرات (1)

اس ام اس سرکاری با حال مهر و ابان 93

*

*

دنیا سه رکن داره:
۱)اصلا عاشق نشو
۲)اگه عاشق شدی واسه معشوقت بمیر
۳)اگه مردی خاک بر سر بی جنبه ات کنن!!

*

*

آیا میدانید: کسانی که در روز ۱۱ ساعت پشت میز مینشینند نسبت به کسانی که ۸ ساعت پشت میز مینشینند، ۳
ساعت بیشتر پشت میز مینشینند !؟

من که نمیدونستم…..شما رو نمیدونم؟؟؟؟؟؟

*

*

آن کبوتر عاشق که عاشقانه لانه میساخت و آواز دوستی سر میداد
.
.
.
.
.
گربه خوردش !

*

*

در دریای عشقت شنا کردم…
.
.
.
ناگهان قورباغه ای دیدم فرار کردم!!!

*

*

سه چیز تو زندگی هست که اگه رعایت کنین آدم موفقی میشین!
.
.
.
.
.
.
.
.
حالا برید تحقیق کنید این سه تا چیز چیه!
اینجوری هم نگام نکنید، !!!!!!!

*

*

دیشب با نامزدم رفتیم رستوران
.
.
.
.
.
.
بابا شوخی کردم خودکشی نکن من هنوز مجردم :d

*

*

اصلا میدونی چیه؟
.
.
.
میدونی؟
.
.
.
حالا که میدونی دیگه من نمیگم.

*

*

اس ام اس سرکاری با حال

*

*

اگه ارمنی بلدی بخون :
متشون یسراف نزن روز یرایم راشف تدوخ هب یراد یلیخ منکیم ساسحا
.
.
.
.
.
اگه هم بلد نیستی از اخر به اول بخون !

*

*

الهی زیر بغل کارگر افغانی که از سر کار تو تابستون اومده باشه رو بلیسی اگه بعد از خوندن بهم زنگ نزنی !

*

*

هیچ وقت گول ظاهر آدما رو نخورید یه نفر گول ظاهر منو خورد من دیگه الان گول ظاهر ندارم !

*

*

اى که از کوچه معشوقه ما میگذرى
من هم از کوچه معشوقه تو میگذرم :|

*

*

جون خود.ت یکبار گردنتو تکون بده
.
.
.
.
.
دلم واسه صدای زنگولت تنگ شده !

*

*

ژاپنی به زنش میگه TiKi Takiزنش میگه kua NiNi ژاپنی ناراحت میشه میگه Taka angi radimbo yaku زنش گریه میکنه میگه mimi takuni kakabinda خوشم میاد یه جوری میخونی انگار سردرمیاری !

*

*

عشق با یک نگاه شروع میشه
.
.
.
.
.
و با همکاری برادران گشت ارشاد تموم میشه !!!

*

*

گر تو را در بهشت باشد جای….
.
.
.
.
به جهنم به من چه مربوط است :D

*

*

دینگ دینگ دینگ مشترک مورد نظر در حال کرم ریختن بر روی شما می باشد.لطفا پس خواندن این اس لبخند زده ونفسی عمیق بکشید.
با احساس رضایت کامل روزی خوش برای شما آرزومندم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امین در تاریخ 1393/07/03 و 0:37 دقیقه ارسال شده است

سلام
مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 234
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,993
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,993
  • بازدید ماه : 6,068
  • بازدید سال : 122,000
  • بازدید کلی : 11,958,473