loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 253 1393/07/21 نظرات (0)

اشتیاق اولین دانه برف، به تحمل آخرین برگ پاییز  به گرمای تن خورشید و به زیبایی آسمان شب قسم می خورم که سرکاری

.

.

.

.

اس ام اس پاییز  
از عشق نوشتیم ولی درد نوشتیم
با گرم دلی از نگهی سرد نوشتیم
ایراد زما نیست که با حس بهاری
پاییز نبودیم ولی زرد نوشتیم

.

.

.

.

اس ام اس پاییز عاشقانه  
تنهایی نام دیگر پاییز است. هر چه عمیق تر، برگریزان خاطره هایت بیشتر

.

.

.

.

اس ام اس پاییزی  
وقتی برگهای پاییز و زیر پاهات له میکنی یادت باشه روزی بهت نفس رو هدیه میکردن

.

.

.

.

اس ام اس پاییز جدید  
خداوندا غرورم را شکستند
پل سبز عبورم را شکستند
چه بی رحمانه در پاییز غربت
دل سنگ صبوریم را شکستند

.

.

.

.

اس ام اس پاییز ۹۳  
تو اون فرشته ای که وقتی در فصل بهار قدم میزنی برگ درختان انتظار پاییز را میکشند تا به جای پاهایت بوسه بزنند

.

.

.

.

اس ام اس پاییز  sms paizi sms fall 
فقط یه ایرانی میتونه اول پاییز واسه بچش ۵۰۰ هزار تومن ایکس باکس بخره بعد تا تابستون نزاره بچه حتی یه بارم نیگاش کنه

.

.

.

.

اس ام اس پاییز پیامک پاییز  
افسوس که عشق جاودانه نیست. عشق گل سرخیست که طاقت طوفان را ندارد. عشق یک خاطره سبز است که از آمدن پاییز میترسد

.

.

.

.

اس ام اس پاییز جدید  
پاییز که شد به جرم کم کاری اخراجش کردند
رفتگری که عاشق شده بود و برگ ها را قدم می‌زد
جارو نمی‌کرد

.

.

.

.

اس ام اس پاییز ۹۳  
سراپااگرزردوافسرده ام  واین دل به پاییز بسپرده ام چوگلدان خالی لب پنجره پرازخاطرات ترک خورده ام

.

.

.

.

اس ام اس پاییز عاشقانه  
کاش جای پاییز تو با مهر می آمدی

.

.

.

.

اس ام اس پاییز جدید ۹۳  
پاییز از حوالی حوصله ات که بگذرد
من زرد می شوم
و تا کفشهای رفتنت جفت می شود
غریب می مانم
و نیلوفرانه دوستت دارم
نه مثل مردمی که عشق را از روی غریزه نشخوار می کنند
من درست مثل خودم
هنوز و همیشه
دوستت دارم

.

.

.

.

اس ام اس پاییز عاشقانه  
برای من که دلم جای پاییز است / دیدن تو از دور هم دل انگیز است

.

.

.

.

اس ام اس پاییزی  
باید از عشق بسازم غزلی قابل تو
غزلی ناب و صمیمانه به وزن دل تو
دلی از جنس بهار است که تقدیم تو باد
سبز باشی و دلت خانه ی پاییز مباد

.

.

.

.

اس ام اس پاییز ۹۳  
گریه هامو نمی تونم از تو پنهون کنم امشب میخوام این زحم عمیقو با تو درمون کنم امشب من با تنهایی پاییز توی یک آینه نشستم ولی من به جای آینه بی صدا تو خود شکستم

.

.

.

.

اس ام اس پاییز جدید  
کجا گمت کردم
ما اهل هم بودیم هم شب و هم فانوس
کجا گمت کردم کجای این کابوس
پشت کدوم ابر بارونیه پاییز
کجای این هق هقاین گریه ی یک ریز

.

.

.

.

اس ام اس پاییز ۹۳  
عاشق نشدی وگرنه می فهمیدی. پاییز بهاریست که عاشق شده است

.

.

.

.

اس ام اس پاییز جدید ۹۳  
امان از این بوی پاییز و آسمان ابری
که آدم نه خودش میدونه دردش چیه
و نه هیچکس دیگری
فقط میدونی که هرچی هوا سردتر میشه
دلت، آغوش گرمتری میخواد

.

.

.

.

اس ام اس پاییز عاشقانه  
مثل باد سرد پاییز غم لعنتی به من زد
حتی باغبون نفهمید که چه آفتی به من زد

.

.

.

.

اس ام اس پاییز جدید  
ثانیه ها عاشق شده بودند زیر باران بهار
اما لبان تو
هنوز پاییز را می سرودند

.

.

.

.

اس ام اس پاییز ۹۳  
برگ از درخت خسته میشه، پاییز همش بهونس

.

.

.

.

اس ام اس پاییزی  
دلم تنگ است
دلم اندازه حجم قفس تنگ است
سکوت از کوچه لبریز است
صدایم خیس وبارانیست
نمیدانم چرا در قلب من پاییز طولانیست

.

.

.

.

اس ام اس پاییز  
مثل درخت باشید که در تهاجم پاییز هرچه بدهد، روح زندگی را برای خویش نگه می دارد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 230
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 391
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,145
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,145
  • بازدید ماه : 4,220
  • بازدید سال : 120,152
  • بازدید کلی : 11,956,625