loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 469 1393/07/22 نظرات (0)

اس ام اس تنهایی غمگین

*

*

خدایا…
خواستم بگویم تنهایم
اما نگاه خندانت، مرا شرمگین کرد!!!
چه کسی بهتر از تو….!

*

*

درد من چشمانی است که به من اشک هدیه میداد و به دیگران چشمک.

*

*

غــمـــش مــی خـــوریــم و شـــــکـایـت نمـی کنـیـــم
مـا را چـه غـم ز غـم کـه غـمــش غـمــگسـار مـاسـت

*

*

بر جدار کلبه ام کــه زندگیســــت
بـا خـط ســــیاه عـشــــــــــــق
یــادگــــارهـا کشیــــده انــد….!

*

*

هنوز هم گاهی دلتنگ می شوم نه برای تو…
برای کسی که فکر می کردم تویی…

*

*

به سلامتی کسی که دیگه بهش زنگ نمی زنم
اماگه بفهمم خطش خاموشه دق میکنم!!

*

*

دلم واسه اون روزایی تنگ شده که کسی رو دوست نداشتم…
چه خوب بود اون بی خیالی ها…!!!

*

*

این‌روزها دلم بیمار است.. هی دارد بالا می‌آورد پس‌مانده‌های تو را…

*

*

تنها راه رفتن سخت نیست ولی….
ما که این همه راهو با هم رفتیم، تنهایی برگشتنش سخت شد….

*

*

پیامک تنهایی غمگین

*

*

مانده ام با دوستت دارمی که قبل از رفتنت گفتی چه کنم…؟

*

*

انقدر عاشقانه به سویم امد که خود را فراموش کردم و همسفر قصه هاشدم…. اما همین که مراشنید و اشک چشم هایم را دید رهگذری شد و من مترسک خیابان ها….

*

*

بس که دیواردلم کوتاه است…….
هرکه ازکوچه ی تنهایی من میگذرد….
به هوای هوسی هم که شده…..
سرکی میکشدومیگذرد….

*

*

برگرد…یادت را جا گذاشتی نمی‌ خواهم عمری به این امید باشم که برای بردنش برمی ‌گردی

*

*

عزیزم خواب و بیدارت قشنگه
شب من بی تو و بی آب و رنگه
بخواب ای نازنینم, مهربونم, دلنشینم
منم من, عاشقت,آروم باش بهترینم

*

*

گاه میتوان برای یک دوست چندسطرسکوت به یادگارگذاشت تااودرخلوت خود هرطورکه خواست آنرا معناکند…

*

*

تنهایی !
یعنی ارامش اینکه مجبور نباشی مجبور نباشی هر شب به کسی بگویی ” شب بخیر عزیزم

*

*

خودم قبول دارم کهنه شدم آنقدر کهنه که می شود روی گرد و خاکم یادگاری نوشت !
خیالی نیست ، بنویس و بـــرو…

*

*

گـــاهی بــــه قــــدری دلـــــم…
برایـــــــت تنـــــــگ میشود کــــه …
حــــاضرم حــتی بادیگـری “ببینمت”

*

*

عاشق که میشوی
همه چیز “بی علت” می شود …
و تمام دنیا “علـت” میشود
تا “عـشق” را از تو بگیرد ..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 233
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 3,108
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,108
  • بازدید ماه : 6,183
  • بازدید سال : 122,115
  • بازدید کلی : 11,958,588