loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 489 1393/07/24 نظرات (0)

فاصله را بگو به خود نبالد
خاطره ی بودن با تو تمام فاصله ها را می شکند

.

.

.

.

اس ام اس فاصله ها 
تولد و مرگ را درمانی نیست، مهم این است که فاصله ی میان این دو را شاد زندگی کنیم

.

.

.

.

اس ام اس فاصله و دوری 
دلمان که با هم باشد یعنی گور پدر فاصله ها

.

.

.

.

اس ام اس فاصله و جدایی 
می ترسم روزی سراغم را بگیری ولی فاصله ی من و تو افقی نباشد

.

.

.

.

اس ام اس فاصله گرفتن 
دیوارها همیشه متهم به فاصله اند
اما دستان دیوارساز چه زود تبرعه میشوند

.

.

.

.

اس ام اس فاصله ها 
وقتی به دنیا امدیم در گوشمان اذان گفتند و وقتی میمیریم بر جنازمان نماز میخوانند چه کوتاست فاصله اذان تا نماز

.

.

.

.

اس ام اس فاصله و جدایی 
این فاصله ها که بین ما بسیارند از بودن ما کنار هم بیزارند یک روز برای دیدنت میایم اما اگر این فاصله ها بگذارند

.

.

.

.

اس ام اس فاصله گرفتن 
عجیب سرد است هوای بی تو بودن
دندانهایش را بر مغز استخوانم فرو کرده
و من میلرزم این فاصله را

.

.

.

.

اس ام اس فاصله و دوری 
لبخندت را چند صباحی است ندیده ام… برای دلم لحظه ای بی بهانه بخند… ازهمین فاصله ها زیباییش را حس میکنم

.

.

.

.

اس ام اس فاصله گرفتن 
فاصله ات را با آدمها نگه دار
آدم ها یکدفعه, روی ترمز میزنند
و تو مقصر میشوی

.

.

.

.

اس ام اس فاصله و دوری 
از نفرت تا علاق یک محبت فاصله است از دشمن تا دوستی یک لبخند از جدایی تا بیوندیک قدم از دوری تا صمیمت یک بیام

.

.

.

.

اس ام اس فاصله و جدایی 
فاصله هیچ مهم نیست
اگر دو قلب
نسبت به هم وفادار باشند

.

.

.

.

اس ام اس فاصله ها 
ببین این اسمش دله
اگر قرار بود بفهمه که فاصله یعنی چی
اگر قرار بود بفهمه که نمیشه
میشد مغز
دله
نمی فهمه

.

.

.

.

اس ام اس فاصله گرفتن 
گرجه از فاصله ی ماه ز من دورتری ولی انگار همینجا وهمین دور و بری، ماه میتابد وانگار تویی میخندی،، باد می اید و انگارتویی میگذری

.

.

.

.

اس ام اس فاصله های 
عاشقم کن تا بیفتم
عشق کشف اتفاقه
وحشت از دوری ندارم
فاصله یعنی علاقه

.

.

.

.

اس ام اس فاصله sms fasele 
گاهی باید به فاصله ها خوش آمد گفت
شاید آمده اند، تا بخشی از حماقت هایمان را جبران کنند

.

.

.

.

اس ام اس فاصله پیامک فاصله 
خودمو نگرفتم
فقط از بعضی از آدما  فاصله  گرفتم

.

.

.

.

اس ام اس فاصله ها 
هر چه از نبودن بگویی، من از بودن می گویم
هر چه از فاصله بگویی، من از در کنار تو بودن میگویم
هر چه از من نفرت داشته باشی، من از عشق تو میگویم
هیچگاه از عاشق بودن خسته نمیشوم

.

.

.

.

اس ام اس فاصله گرفتن 
میان آن همه الف و ب دبستان، آنچه در زندگی واقعیت داشت خط فاصله بود

.

.

.

.

اس ام اس فاصله و دوری 
من کزین فاصله غارت شده ی چشم توام
چون به دیدار تو افتد سروکارم چه کنم؟
یک به یک با مژه هایت دل من مشغول است
میله های قفسم را نشمارم چه کنم؟

.

.

.

.

اس ام اس فاصله و جدایی 
از صداقت تا خیانت فاصله یک تار موست / هرکه خاین شد به یارش آدمی بی آبروست

.

.

.

.

اس ام اس فاصله ها 
کوتاه ترین فاصله برای گفتن دوستت دارم
یک لبخنده یه دنیا لیخند برای تو

.

.

.

.

اس ام اس فاصله 
لبخندت را چند وقتیست ندیده ام
برای ذلم لحظه ای بخند
از همین فاصله ها زیباییش را میفهمم

.

.

.

.

اس ام اس فاصله 
زندگی این روزها بی دلیل سخت شده؛ سختی اش یک حقیقت محض است و بی دلیل بودنش دروغی بزرگ… آخر همه فاصله من و تو را میبینند

.

.

.

.

اس ام اس فاصله 
به شیشه باران خورده بنگر
تو از پنجره بیرون را میبینی و من قطره های روی شیشه، میبینی… بین نگاه من و تو هم فاصله ی زیادی هست

.

.

.

.

اس ام اس فاصله 
می توان پر کرد
فاصله های طولانی را
با یک پیام ساده و کوتاه
کافیست بنویسی:
هنوزم دوستت دارم

.

.

.

.

اس ام اس فاصله 
از ذهن تا دهن فقط یک نقطه فاصله است
تا ذهنت را باز نکرده ای
دهنت را باز نکن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 52
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,245
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,446
  • بازدید ماه : 2,446
  • بازدید سال : 118,378
  • بازدید کلی : 11,954,851