loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 607 1393/07/25 نظرات (0)

مرگ حقه
تنها حقی هست که اگر نگیری هم بهت میدن

اس ام اس مرگ

.

.

.

.

یک گوشه دنج
یک نقطه
یک عالمه بغض
یک دنیا حرف
یک دل شکسته
و بینهایت خاطره
کافیست براى جوان مرگ شدن

.

.

.

.

اس ام اس مرگ من   
دچار تناقص های عجیبی شده ام
مرگ حق است
حق گرفتنی است
خودکشی گناه است

.

.

.

.

اس ام اس مرگ خودم   
مرگ انسان زمانیست که نه شب بهانه ای برای خوابیدن دارد
و نه صبح دلیلی برای بیدار شدن

.

.

.

.

اس ام اس مرگ و جدایی   
به نام خدائی که هستی را با مرگ ، دوستی را یک رنگ
زندگی را با رنگ ، عشق را رنگارنگ ، رنگین کمان را هفت رنگ
شاپرک را صد رنگ ، و مرا دلتنگ تو آفرید

.

.

.

.

اس ام اس مرگ دوست   
عاشقی آوارگی بیچارگی دارد به پیش
مرد بایدبود ورفت بایدگذشت ازجان خویش
زندگی بی عشق مرگ است مرگ براین زندگی
زنده باد عاشق پرستی زنده باد این زندگی

.

.

.

.

اس ام اس مرگ من  
همیشه یادمون باشه
از اومدن یکی توی زندگیمون
ذوق مرگ نشیم
تا وقتی که تنهامون گذاشت و رفت
دق مرگ نشیم

.

.

.

.

اس ام اس مرگ و جدایی   
صدای پای تو که میروی
و صدای پای مرگ که می آید
دیگر چیزی جز این دو را نمیشنوم

.

.

.

.

اس ام اس مرگ sms marg   
تو میدانی
از مرگ نمی ترسم
فقط
حیف است هزار سال بخوابم
و خواب تو را نبینم

.

.

.

.

اس ام اس مرگ و جدایی   
مرگ اشتراک بین آدمهاست با این فرق
افراد عاشق پیشه چندین بار میمیرند
در مردم دنیای من هنجار یعنی عشق
نفرین بر آن مردم که ناهنجار می میرند

.

.

.

.

اس ام اس مرگ خودم   
زندگی, درمقابل مرگ حرفی برای گفتن نداره,ولی
امیدچرا

.

.

.

.

اس ام اس مرگ دوست   
آدم های عاشق تنها میشوند و آدم های تنها عاشق
مرگ اگر نبود تا ابد دور خودمان میچرخیدیم

.

.

.

.

اس ام اس مرگ و جدایی   
شبها ک میخوابى
کمى فکر کن
به دلى که با یک حرف تو
آرزوى مرگ کرد

.

.

.

.

اس ام اس مرگ خودم   
مرا چه باک ز باران
که گیسوان تو چتری گشوده اند
مرا چه باک ز مرگ
که بوسه های تو پیغام های قیامند
بدرودهای تو
تکرارهای سلامند

.

.

.

.

اس ام اس مرگ من   
گشاده دست باش، جاری باش، کمک کن (مثل رود
باشفقت و مهربان باش  مثل خورشید
اگر کسی اشتباه کرد آن را به پوشان  مثل شب
وقتی عصبانی شدی خاموش باش  مثل مرگ
متواضع باش  مثل خاک
بخشش و عفو داشته باش  مثل دریا
اگرمی خواهی

.

.

.

.

اس ام اس مرگ و جدایی   
عشق، بیشتر گونه ای عذاب است، اما بی بهره بودن از آن مرگ است

.

.

.

.

اس ام اس مرگ من   
حرومت باشه این دنیا تو ک از ( درد ) من ( شادی )
تو ک روز جداییمون تموم شهر و گل دادی
تو که از شوق مرگ من لباس سرخ پوشیدی
کنارم سالها بودی منو هرگز نفهمیدی

.

.

.

.

اس ام اس مرگ خودم   
تولد و مرگ را درمانی نیست
مهم این است که فاصله میان این دو را شاد زندگی کنیم

.

.

.

.

اس ام اس مرگ دوست  
از مرگ نترسید
از این بترسید که وقتی زنده اید چیزی درون شما بمیرد
مثل حس دوست داشتن

.

.

.

.

اس ام اس مرگ و جدایی   
من آنقدر دوستت دارم
که حتی بعد از مرگ هم به خانه باز خواهم گشت

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 234
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 393
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,212
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,212
  • بازدید ماه : 4,287
  • بازدید سال : 120,219
  • بازدید کلی : 11,956,692