loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 265 1393/07/28 نظرات (0)

اس ام اس امام زمان (عج)

*

*

آقابیا تازندگى معنا بگیرد،شاید دعاى مادرت زهرا بگیرد،آقا بیا تا باظهورچشم هایت،این چشم هاى ما کمى تقوابگیرد…براى تعجیل درامر فرج صلوات

*

http://up.sms2ni.ir/Pictures/imamzaman/6.jpg

*

جمعه یعنی یک غروب وعده دار / وعده ترمیم قلب یاس زار
جمعه یعنی مادر چشم انتظار / درهوای دیدن روی نگار
جمعه یعنی یه سماء دلواپسی / می شود مولا به داد ما رسی . . . ؟

*

*

بر قلب و دل صبور مهدی صلوات
برقامت دلربای مهدی صلوات
تا امر فرج شود مهیا بفرست
بهر فرج و ظهور مهدی صلوات…

*

*

ازدوچشم یاس میخوانم بیا
شعرى ازاحساس میخوانم بیا
نیستم لایق ب دیدارت ولى
روضه ى عباس میخوانم بیا(صلوات)

*

*

با تو بودن ….
برای من فقط “یک حرف با ادعاست”…
فریاد رس خوبان ….ادرکنا.

*

*

پر از دردم آقا برایم دعاکن.مریضم سراپا برایم دعا کن.
اسیر گناهم،گرفتار نفسم.تورا جان زهرا برایم دعا کن.
دعا می کنم من برای ظهورت تورا جان زینب برایم دعاکن.
برا تعجیل آقا صلوات یادت نره.

*

*

http://up.sms2ni.ir/Pictures/imamzaman/4.jpg

اس ام اس امام زمان (عج)

*

*

گذشت جمعه ای ولی دعای مانگرفت.
دعای ما نه،بگو ادعای مانگرفت.
اگر به یاد تو بودم چرا دلم نشکست.
چرا غروب رسید و صدای ما نگرفت.
به امید روزی که ارباب ما آقای ما ظهور کند.
انشاالله

*

*

دل مرده ام قبول ولی ای مسیح من یک جمعه هم زیارت اهل قبور کن…

*

*

مهدی جان من تاطلوع دوباره خورشیدی ات ثانیه هاراخواهم شمردوهمچنان چشم به راه آمدنت برسرجاده های انتظارخواهم نشست ای مهربان ترین نگاه….

*

*

تا عشق ترانه خوان چشمان غم است
راه من و تو همیشه پر پیچ و خم است
ای حسرت روزهای بی برگشتم
صد بار که عاشقت شوم باز کم است . . .

*

*

دارم امید آن که ، آید ز ره سواری
برهم زند بساط ظلمت به نور دیده
من هم نوای حافظ خوانم سرودی از دل
باز آ که توبه کردیم از گفته و شنیده
اللهم عجل لولیک الفرج

*

*

غروب پنج شنبه بیقرارم شبیه جمعه ها چشم انتظارم
فقط یک جمعه میایی تمام جمعه ها را دوست دارم
آقــــــــــــــــــــــا بیــــــــــــــــــــــــا

*

*

آشفته ام، آقا، دوباره رو به راهم کن/ بیرون از این زندان تاریک گناهم کن
چیز زیادی از تو و چشمت نمی خواهم/ منت سرم بگذار و یک لحظه نگاهم کن

http://up.sms2ni.ir/Pictures/imamzaman/5.jpg

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 234
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,852
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,852
  • بازدید ماه : 5,927
  • بازدید سال : 121,859
  • بازدید کلی : 11,958,332