loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 407 1393/08/02 نظرات (0)

پیامک و اس ام اس های زیبا جدید آبان ماه 1393

*

*

دعا میکنم زیر این سقف بلند،روی دامان زمین،هرکجا خسته شدی،یا که پر غصه شدی،دستی از غیب به دادت برسد.زیباست که آن دست خدا باشد و بس

*

*

بی تو در خلوت دل، چشم به راهت دارم / چه کنم دست خودم نیست که دوستت دارم.

*

*

دنیا پر از تباهی است، نه به خاطر وجود آدمهای بد، بلکه به خاطر سکوت آدمهای خوب

*

*

خدایت یار، تا آندم که از هستی نشان باشد / دعایت میکنم سهمت همیشه آسمان باشد

*

*

می توانی بروی قصه و رویا بشوی / راهی دورترین گوشه دنیا بشوی
من و تو مثل دوتا رود موازی بودیم / من که مرداب شدم، کاش تو دریا بشوی

*

*

بی خبر از هم زیستن چه سود ؟
برمزار مردگان خویش نالیدن چه سود ؟
زنده را باید به فریادش رسید !
ورنه بر سنگ مزارش آب پاشیدن چه سود ؟

*

*

در دسترس نبودنت دیگر برایم اهمیت ندارد!
اکنون دیگر نه مشترک هستی!
نه مورد نظر … !!

*

*

وقتی همه جا برف و یخه سر خوردن یه بهونه ست تا دستایی رو که دوسش داری محکم تر بگیری!

*

*

اس ام اس زیبا جدید

*

*

این روزا..
سرعت تکثیر عوضیا از باکتریا هم بیشتر شده..

*

*

هترین پیام دنیا:
یا بمان و امید فردایم باش یا دیروز را برگردان و برو

*

*

سرمایه ام دو سکه محبت است.
یکی مال تو و دیگری صدقه به نیت شاد بودن تو!

*

*

میگن دوستت دارم گفتن رابطه هارو به هم نزدیک میکنه ولی من نمیدونم بخدا به هرکی گفتیم دوستت دارم ما رو ترک کرد.

*

*

خداقنارى وکلاغ رویه جورآفرید،قنارى اعتراض کردوزیباشد،کلاغ راضى به رضاى خداشد.حالا قنارى تو قفسه و کلاغ آزاد،گاه صلاح در رضاست.

*

*

نفهمی دردیست که فردرانمی کشد
امااطرافیان رادق مرگ می کند

*

*

در بیکران دور/بر سنگ سخت گور
دستی چنین نوشت:
دنیا فدای دوست.

*

*

گاه سکوت یک دوست معجزه میکنه ، و تو می آموزی که همیشه ، بودن در فریاد نیست .

*

*

زندگی پرتو عصر است که در بزم وجود ، به نسیم مژه بر هم زدنی خاموش است

*

*

بمون بگو چکار کنم ، دنیا پر از درد و غمه / تموم زندگیم توئی ، تو هم که اخمات تو همه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 223
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 401
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,094
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,094
  • بازدید ماه : 5,169
  • بازدید سال : 121,101
  • بازدید کلی : 11,957,574