loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 368 1393/08/05 نظرات (0)

یک سبد یاس سفید  دررنگ امید, با هرچه صفا, ازسوی خدا, درشکل دعا, تقدیم شما!

@

@

@

@

اس ام اس دعا  
دعا نمیکنم که بیایی
میدانم که آمدنت حتمیست!
فقط دعا میکنم وقتی که می آیی
چشمانمان شرمنده چشمانت نشود…

@

@

@

@

اس ام اس دعا برای دوستان  
برایم دعا کن
اجابتش مهم نیست مهم آرامشی است که بدانم تو به یادمی

@

@

@

@

اس ام اس دعا برای دوست  
خدا?
قسمت داشتنت را از من گرفت
گمانم!
کسی بیشتر از من دعا کرده بود!

@

@

 

@

اس ام اس دعا کردن  
دعا میکنم خورشید رهایت نکند
غم صدایت نکند!
ظلمت شب سیاهت نکند
و دلت در دل آنکس که دلت در تن اوست حضرت دوست جدایت نکند…

@

@

@

@

اس ام اس دعا زیبا  
عضنفر یک سال تموم هر شب دعا میکرده خدا بهش بچه بده یه شب جبرایل میاد تو خوابش میزنه تو سرش میگه بابا تو برو ازدواج بکن تا خدا بهت بچه بده!

@

@

@

@

اس ام اس دعا پیامک دعا  
بنده ای خدا را گفت:
اگر سرنوشت مرا تو نوشته ای پس چرا دعا کنم؟
خداوند فرمود:
شاید نوشته باشم هر چه دعا کرد

@

@

@

@

اس ام اس دعا sms doa  
برایتان روزهای خوب دعا می کنم، روزهای خوب شما، ربط عجیبی دارد به حال خوب من…

@

@

@

@

اس ام اس دعا کردن  
اگه بازم بیاد بارون تورو حس میکنم پیشم
دعا کردم بباره چون، میخوام امشب بهاری شم!!

@

@

@

@

اس ام اس دعا  
برای دوباره آمدنش دعا نکن شاید وقتی آمد همانی نباشد که رفت!!!

@

@

@

@

اس ام اس دعا برای دوست  
ثانیه ها اتش میزنند بر جسم وجانم برای مردنم هرشب دعا کن…

@

@

@

@

اس ام اس دعا  
دوست دارمش
از بند تا بلند
از دست تا دعا
از صبر تا خدا!
حتی اگر
همه بگویند :از آن من نیست…

@

@

@

@

اس ام اس دعا کردن  
دعا می کنم خدا محتاج غیر از خودش نکندتو را

@

@

@

@

اس ام اس دعا  
واسم دعا کنید
یه بیماری خیلی نادر دارم
هر کیو می بینم فک می کنم آدمه

@

@

@

@

اس ام اس دعا برای دوست  
در نماز و نیایش خدا بود
دست هایش به رنگ دعا بود
در شگفتی دل داغدارش
مثل یک لاله بی ادعا بود

@

@

@

@

اس ام اس دعا  
ناراحتید؟ غمگینید؟ احساس نا امیدی می کنید؟
من فقط با شما به انداره ى یک دعا فاصله دارم، با من حرف بزنید
خدا!

@

@

@

@

اس ام اس دعا برای دوستان  
گفتم به دعا که چشم بد دور ز تو
ای دوست مگر چشم بدت من بودم؟…

@

@

@

@

اس ام اس دعا  
دعا کن دلم بوی باران بگیرد
و این درد جانسوز درمان بگیرد!
دعا کن دلم رنگ آیینه گردد
و تنهایی از عشق پایان بگیرد!

@

@

@

@

اس ام اس دعا زیبا  
دلم به کما رفته
برای مردنش دست به دعا شوید…

@

@

@

@

اس ام اس دعا  
تو که تنها نمیمونی من تنها رو دعا کن
خاطراتمو نگه دار اما دستامو رها کن…

@

@

@

@

اس ام اس دعا کردن  
دعا می کنم خدا غافل کند تورا از آن کار که خدا را از تو غافل می کند!!

@

@

@

@

اس ام اس دعا  
من از عمق وجود خود خدایم راصداکردم
نمیدانم چه میخواهی ولی برای تو
برای رفع غمهایت…
برای قلب زیبایت
برای آرزوهایت
به درگاهش دعاکردم ومیدانم خدا از آرزوهایت خبردارد
یقین دارم دعاهایم اثردارد…

@

@

@

@

اس ام اس دعا زیبا  
روزی روزگاری اهالی یک دهکده تصمیم گرفتند تا برای نزول باران دعا کنند در روز موعود همه ی مردم برای مراسم دعا در محلی جمع شدند و تنها یک پسر بچه بود که با خودش چتر اورده بود و این یعنی ایمان

@

@

@

@

اس ام اس دعا برای دوست  
همیشه دعا کنید، چشمانی داشته باشید که بهترین ها را از آدمها ببیند، قلبی که خطا کارترین ها رو ببخشد
ذهنی که بدی ها را فراموش کند و روحی که هیچگاه ایمانش به خدا را از دست ندهد…

@

@

@

@

اس ام اس دعا  
داشتنت بعضی وقتها سخت می شود
آرزو می شوی
دعا می شوی
دلهره می شوم
اما نمیبرم
تصورت سرشارم می کند…

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 70
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 258
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 388
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,589
  • بازدید ماه : 1,589
  • بازدید سال : 117,521
  • بازدید کلی : 11,953,994