loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 275 1393/08/07 نظرات (0)

ﻧﻌﻤﺖ ﭼﯿﺴﺖ ؟!
.
.
.
.


.
به ﻭﺟﻮﺩ ﻣﻦ در بین شما نعمت گفته میشود :|

 

 .

.

.

 

 

ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﮐﺠﺎﺳﺖ ؟؟ !!

ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺟﺎﯾﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﮐﻤﺪﯾﻨﺶ
( ﺭﺍﺑﯿﻦ ﻭﯾﻠﯿﺎﻣﺰ ) ﺍﺯ ﻓﺮﻁ ﺍﻓﺴﺮﺩﮔﯽ ﺧﻮﺩﮐﺸﯽ ﻣﯿﮑﻨﻪ !

ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺟﺎﯾﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺍﻓﺴﺮﺩﻩ ﺗﺮﯾﻦ ﻣﺮﺩﻣﺎﻧﺶ ۲۴ﺳﺎعته
ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺟﮏ ﺳﺎﺧﺘﻦ ﻫﺴﺘﻦ !!!
ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺯﺍﻭﯾﻪ ﻧﮕﺎﺷﻮﻥ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ …
ﺁﻣﺮﯾﮑﺎﯾﯽ ﻫﺎﯼ ﺑﺪﺑﺨﺖ :|

 

 .

.

.

 

 

 

ﻣﻦ ﺧﯿﻠـــــﯽ ﺑﺎ ﻣﺰﻩ ﺍﻡ ﺩﺳﺖِ ﺧﻮﺩﻣﻢ ﻧﯿﺲ
ﯾﻪ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﯿﺪ ﺑﺒﯿﻨﯿﺪ ﺩﺳﺖ ﺷﻤﺎﻫﺎ ﻧﯿﺲ :|

 

 .

.

.

 

 

 

 

آقا دیروز تو ماشین دو تا دختر همدیگه رو دیدن شروع کردن احوال پرسی اون یکی گفت راستی نامزدت چطوره ؟؟؟ دختره گفت دیگه نامزدم نیست.اون یکی شروع کرد که آره بهتر، اصن بهت نمیخورد، قیافش عین پسرای دهاتی از خود راضی، هر موقع میدیدمش حالم بهم میخورد … یهو دختره گفت نامزد نیستیم الان ازدواج کردیم   هیچی دیگه راننده زد بغل یه نیم ساعتی چمنارو گاز میزدیم !!! :lol: :D

 

 

 .

.

.

 

 

اون روز یادت میاد باهم قهر بودیم . . .

<’  )   (  ‘>
((   ))  (\  )
>—–;;-;;—;;-;;-

 

بعد تو طاقت نیوردی اومدی منت کشی من . . .

<’  )    <’  )
((   ))  ,(  /)
>—–;;-;;—;;-;;-

 

بهم قول دادی که دیگه تنهام نذاری و با یه بوس ازم دلبری کردی . . .

(‘v’)<’  )
((   ))(  /)
>—–;;-;;-;;-;;—

 

من بخشیدمت و باهم آشتی کردیم یادته . . ؟؟

(  ‘><’  )
((   ))(  /)
>—–;;-;;-;;-;;—

 

ولی حالا من تنهای تنهام . . .

(‘v’)
((  ))
>——-;;.;;—

 

خیلی دلم برات تنگ شده . . .
خیلی زیاد . . .
عکسی که اون روز باهم گرفتیم هنوز دارم . ببین اینجاست . . .

(‘v’)(‘v’)
((   ))(    )
>—;;-;;-;;-;;—<

 

اخه پرنده صحبت میکنه . . .
نع بگو میخام بدونم ؟؟؟
فقط خجالت بکش از سنت:| چه عاشقانه هم دنبال میکنه !!!
تحصیلکرده هم هستی دیگه…؟؟؟!!!

 

 

 .

.

.

 

 

ﺍﯾﻦ ﻣﺘﻦ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺗﻨﻤﻮ ﻟﺮﺯﻭﻧﺪ

ﻫﻠﻪ ﺩﺍﻥ ﺩﺍﻥ ﺩﺍﻥ ﻫﻠﻪ ﯾﻪ ﺩﺍﻧﻪ ﯾﻪ ﺩﺍﻧﻬﻬﻬﻬﻪ … :| :D

 

 

 .

.

.

 

 

ﺗﻮ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺑﻮﺩﻡ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻋﮑﺴﺎﯼ ﮔﻮﺷﯿﻤﻮ ﻧﮕﺎﻩ
ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﺯﺩﻡ ﻋﮑﺲ ﺑﻌﺪﯼ …
ﯾﻬﻮ ﺑﻐﻞ ﺩﺳﺘﯿﻢ ﮔﻔﺖ ﺑﺰﻥ ﻋﮑﺲ ﻗﺒﻠﯽ ، ﮐﺎﻣﻞ ﻧﺪﯾﺪﻡ!!!!!!
ﺍﺻﻦ ﺣﺮﯾﻢ ﺧﺼﻮﺻﯽ ﺩﺭ ﺣﺪ مغز ﮔﻮﺳﻔﻨﺪﻫﺎﯼ ﻣﺮﯾﻨﻮﺱ ﺍﺳﺘﺮﺍﻟﯿﺎست :|

 

 

 .

.

.

 

 

زن عاشق میگه اگه اتفاقی برات بیفته میمیرم
ولی مرد عاشق میگه بمیرمم نمیزارم برات اتفاقی بیفته
ب افتخار همه مردا و زنای عاشق ک هردوشون زر مفت میزنن!
( صرفا طنز )

 

 .

.

.

دیروز رفتم نمایشگاه ماشین یه مازراتی دیدم . این ماه حقوقموبگیرم دوباره میرم میبینمش ^_^

 

 

 .

.

.

 

 

دیروز یه دختر تو خیابون از پورشه پیاده شد اومد به طرفم
گفت : میشه ازتون خواهش کنم با من ازدواج کنید ؟
حاضرم ماشینم و یک میلیارد تومن پول هم بهت بدم
گفتم : نه و رفتم
میدونین بچه ها , اخلاق برا من خیلی مهمه
اول باید سلام میکرد :D :|

 

 

 .

.

.

 

 

ﺭﻓﺘﻢ ﺩﺍﺭﻭﺧﺎﻧﻪ ﺑﻘﻴﻪ ﭘﻮﻟﻤﻮ ﭼﺴﺐ ﺯﺧﻢ ﺩﺍد!
ﻣﻨﻢ ﺑﺎ ﻣﺸﺖ ﺯﺩﻡ ﺗﻮ ﺻﻮﺭﺗﺶ ﺗﺎ ﺩﻳﮕﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﻣﻦ ﺍﺯﻳﻦ ﭘﻴﺶ ﺑﻴﻨﻲ ﻫﺎ ﻧﮑﻨﻪ!
ﻫﻤﻪ ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﺯﺧﻢ ﻧﺪﺍﺭﻥ ﻳﮑﻲ ﻫﻢ ﺍﻋﺼﺎﺏ ﻧﺪﺍﺭﻩ .
ﺍﻻﻥ ﺩﻳﮕﻪ ﻣﻴﺮﻡ ﺧﺮﻳﺪ ﺑﻘﻴﻪ ﭘﻮﻟﻤﻮ ﺑﻬﻢ ﻗﺮﺹ ﺍﻋﺼﺎﺏ ﻣﻴﺪﻩ ﺑﻌﻌﻌﻌﻠﻪ
:|

 

 

 .

.

.

 

 

بارو به بچش میگه اگه فردا امتحان  مردود بشی نه من نه تو . . .
فردا بچشو تو کوچه میبینه میگه امتحان چه خبر؟ بچش میگه : ببخشید شما؟! :D

 

 

 .

.

.

 

 

میگن به هرچی بخندی سرت میاد . . .
خدایا !
من به خوشگلی کی خندیدم آخه ؟؟؟!!!‎

 

 

 

 .

.

.

 

ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺩﻭﺳﺖ دخترﻣﻮ ﺩﺍﺩﻡ ﺑﻪ ﺩﻭﺳﺘﻢ
ﮔﻔﺘﻢ ﺍﻣﺘﺤﺎﻧﺶ ﮐﻦ ﺑﺒﯿﻦ ﭼﻪ ﺟﻮﺭ دخترﯾﻪ
ﺣﺘﯽ ﺟﻮﺍﺏ ﺗﻠﻔﻨﺸﻢ ﻧﺪﺍﺩﻩ
ﻋﯿﻦ ﺧﺮ ﮐﯿﻒ ﮐﺮﺩﻡ
ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻫﻨﻮﺯ ﻧﺴﻞ دختراﯼ ﺑﺎ ﻭﻓﺎ ﻣﻨﻘﺮﺽ ﻧﺸﺪﻩ ﻫﻨﻮﺯم
ﻫﺴﺘﻦ دخترﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ
ﺑﻠﻪ ﺍﺯ ﺍﺗﺎﻕ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺣﻤﻮﻡ ﺑﻮﺩﻩ ﺧﻮﺩﺵ
ﺍﻻﻥ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻩ

 

 

 .

.

.

 

 

سرعت اینترنت در حد پنگوئن حامله اس که داره زیر بارون با عشقش قدم می زنه . . .
یه وضیه اینترنتمون . . . :|

 

 

 .

.

.

 

 

عزیزترین فرد زندگیتون کیه ؟
الف) من
ب) الف
ج) الف و ب
د) همه ی موارد
رو راست باشین لطفا ٬ از دروغ بدم میاد :|||
هر کدومم باشه من ناراحت نمیشم من جنبم بالاس !!

 

 

 .

.

.

 

 

گاو اولی: ما!
گاو دومی: مااااا مااااا
گوسفند وارد ماجرا میشه: بع
گاو اولی: مااااا
گوسفند دومی: بع
گوسفند اولی: بع بع…
گاو میگه.. مااا
گوسفند ادامه میده بع.. بع
نه واقعا نشستی این گفت و گو رو تا آخر خوندی ؟ الان هم منتظر بقیه ماجرا هستی؟ ای جانم! :|

 

 

 .

.

.

 

 

منم میتونم عکسمو با عشقم بذارم زیرش بنویسم همین الان یهویی !!
اما بقیه عشقام میفهمن خون و خونریزی میشه..
میفهمییییییییییییییی؟؟؟ خون و خون ریزی… !!!
منم که طرفداره صلح !

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 226
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,351
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,351
  • بازدید ماه : 5,426
  • بازدید سال : 121,358
  • بازدید کلی : 11,957,831