loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 638 1393/08/13 نظرات (0)

 اس ام اس های عاشقانه بسیار زیبا را برای شما کاربران آماده کرده ایم که میتوانید در ادامه مطلب ببینید و لذت ببرید.

خواهم که شبی محو جمال تو شوم

نظارگی بزم وصال تو شوم

وانگاه به یاد شمع رویت همه عمر

بنشینم و فانوس خیال تو شوم

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

تا کی به لبت ناله ی جانسوز بود

یا بر لب تو شعر غم آموز بود

بیهوده در انتظار فردا منشین

کامروز تو فردای پریروز بود

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

دل را چو به دردِ عشق افسون کردم

از شهر نهاد خویش بیرون کردم

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

چون راز ونیاز هر دو معجون کردم

آنگاه دوای دلِ پرخون کردم


-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

گر همچو من افتاده‌ی این دام شوی

ای بس که خراب باده و جام شوی

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم

با ما منشین اگر نه بدنام شوی

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

هر دوست که دم زد ز وفا دشمن شد

هر پاکروی که بود تردامن شد

پیامک رمانتیک و عاشقانه-اس ام اس دونی

گویند شب آبستن و این است عجب

کاو مرد ندید از چه آبستن شد

اس ام اس عاشقانه 2014

تا در ره عشق آشنای تو شدم

با صد غم و درد مبتلای تو شدم

لیلی‌وش من به حال زارم بنگر

مجنون زمانه از برای تو شدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,285
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,486
  • بازدید ماه : 2,486
  • بازدید سال : 118,418
  • بازدید کلی : 11,954,891