loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 757 1393/08/25 نظرات (0)

رشته ی محبت را باید به ضریح دلی بست که خیال کوچ کردن نداشته باشد . . .

*

*

چگونه میتوان به تاولهای پا گفت که تمام مسیر طی شده اشتباه بود؟

*

*

ایـــن روز هـــا دلگـــــــرمـــی مــــی خـــوام وگـــر نـــه چیــزی که زیـــاده ، ســرگــــــــرمی …

*

*

اگر یکی دستتو گرفت و دلت لرزید ، زیاد عجله نکن ؛ یه روز با دلت کاری میکنه که دستات بلرزه…!!!

*

*

عادت ندارم درد دلم را به همه کس بگویم …پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم تا همه فکر کنند…نه دردی دارم نه قلبی امان از این عادت ها….

*

*

رفت وهمه دنیای منوباخودش بردویادشوبرام گذاشت.حالایه یادبرام مونده که شده همه دنیای من…

*

*

کاش حس دلتنگی شبانه ای که سراغم میاد وبی خوابم میکنه رو تو یک لحظه بچشی تا بفهمی وقتی حس نبودنت سراغم میاد چه دردی رو تحمل میکنم …

*

*

این روزها غذایم شده کلی بغضای نترکیده…
درسته درد داره…
ولی سیرم میکنه…

*

*

اس ام اس دلتنگی شدید

*

*

مجبور شدم که قاتلم را بکشم
این آینه ی مقابلم را بکشم
بین خودمان بماند امروز غروب
تصمیم گرفته ام دلم را بکشم…!

*

*

چشم در چشمانم گفتی:
من هرشب در خواب میبینمت
خواستم بگویم:
نمیشود تو هم به بی خوابی من بیایی؟؟؟

*

*

دلتنگ ترین آدماکسایی هستن که بازیرپاگذاشتن دل آدمادستشونوبه میوه های رسیده میرسونن!من فقط برای دلی که زیرپاافتاده دلتنگم…!

*

*

برگه های خط خورده راازصفحه های سفیددلم جدامیکنم،کجایی که ازدلم خط نخورده ای!دنبال تومیگردم،هنوزازدلم نرفتی که دلتنگت هستم!

*

*

اه لعنت برهرچه تمام شدنی است!
حتی بعدازرفتنت هم دست ازسرم برنمیداری؟؟؟
خودت عمرم راتمام کردی،
ویادت سیگارم را!

*

*

فاصله بین من وتوبایک کلمه پرمی شود!
‏”خواستن”

*

*

چه قدر دوست داشتم تمام دلتنگی های این روز ها را با کسی تقسیم می کردم ،
و یا کسی بود برای گوش دادن و درد دل کردن ،
بماند که آنقدر فاصله زیاد شده که هرچه فریاد می زنم
گویا صدایم را نه تو می شنوی و نه هیچ کس دیگر

*

*

دلم برای آن شبهایی بارانی که دست در دستم زیر باران راه می امدی تنگ است.
دلم برای باران تنگ است
دلم برای دستانت تنگ است
دلم برایت تنگ است

*

*

همیشه از فاصله ها گله می کنیم
شاید یادمان رفته . .
که در مشق های کودکی برای فهمیدن کلمات
کمی فاصله هم لازم بود !

*

*

گل یا پوچ؟
دستت را باز نکن.حسم را تباه مکن
بگذار فقط تصور کنم . .
که در دستانت
برایم کمی عشق پنهان است . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 55
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 382
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,020
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,221
  • بازدید ماه : 2,221
  • بازدید سال : 118,153
  • بازدید کلی : 11,954,626