loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 612 1393/09/04 نظرات (0)

در این دنیا که حتی ابر ، نمی گرید به حال ما ، همه از من گریزانند ، تو هم بگذر از این تنها

*

*

شده ام معادله چند مجهولی… این روزها هیچ کس. از هیچ راهی مرا نمی فهمد…!!!

*

*

مانند هیزم های مصنوعی شومینه میسوزمو پایانی ندارم… درد یعنی این…!

*

*

ما به هم که نمیرسیم اما بهترین غریبه ات میمانم… که تو را همیشه دوست خواهد داشت…

*

*

گفتی که ما به درد هم نمی خوریم!..
اما هرگز نفهمیدی…
من تو را برای دردهایم نمی خواستم…

*

*

دست خودمان نیست ک سرحرفمان نمیمانیم…مابرروی زمینی زندگی میکنیم ک هرروز خودش رادورمیزند…

*

*

تو این سرمایِ تنهایی نمیشه حفظ ظاهر کرد
جای خالیِ تو داره همه دنیامُ میگیره

*

*

احساس می کنم بازی را باخته ام! هیچکس هواسش نیست! من یار بودم نه حریف…

*

*

شجاعت میخواهد وفادار احساسی باشی ک میدانی روزی دلت را شکست میدهد….

*

*

نمیدانم کجای خوب قصه ایستاده ای ک از حواس لحظه هایم پرت نمیشوی

*

*

اس ام اس تنهایی غمگین

*

*

بــی انصافیست
حق داشتن همه چیز را داشته باشی
جـز داشتنش

*

*

موضوع انشاء:تعطیلات خودرا چگونه گذراندید؟
-به نام خدا…
-فرسنگ ها دور از آغوشش…

*

*

به روحم رفته، حس ایجاد کرده
طلا از جنس مس ایجاد کرده
خدا دور از تو تا عاشق بمانم
درونم استرس ایجاد کرده

*

*

حرفی ندارم واسه زدن،نقلی ندارم واسه گفتن،نوشتن الانم یه بهونس،
یه بهونه برای کشوندن تو به اینجا،برای دیدن دوبارت.

*

*

این از طرف اونیه که تنهاست ، تنها اومده ، تنها میره ، تنهاش میزارن ، تنها نمیزاره ، تنها یک آرزو داره اونم اینه که تو تنهاش نزاری

*

*

من و تو:ما!یادت هست؟تمام شد…
حالا تو,او شما من هم به سلامت…

*

*

برای قلب نداشته ام…
سکوت هم زیادیست…
این قلب دلش مرگ میخواهد…
نه جواب پس دادن اون تواون دنیا…

*

*

تنهــا نیستــــم
ولــــــی میان این همــــه شلوغـــی،
باز هم احســــاس تنهـــــایـــی میکنم
و ایــــن است درد مـــن . .

*

*

آنقدر”تنهایم” که حتی کسی نیست صندلی را اززیرچوبه دارهم بکشد…!

*

*

درعجبم؟من که راننده نیستم…چراهرکس که به من میرسد! مسافراست؟

*

*

این روزها که می گذرد
یک ترانه تلخ
قصه ی تنهایی های مرا می سراید
سمفونی گوش خراشی است
روزهاست پنبه دگر فایده ندارد
……باید باور کنم
تنهایم

*

*
همیشه چاره رابطه نیست… گاهی هم باید به فاصله فرصت داد…!!

 

اس ام اس تنهایی غمگین 94,اس ام اس تنها ماندن,اس ام اس دلتنگی و تنهایی 93,اس ام اس تنهایی احساسی,استاتوس تنهایی و دلتنگی آذر 94,پیامک های غمگین جدید 93,استاتوس های تنهایی و غمگین,جملک جدید 94,دلنوشته غمگین و دلتنگی جدید آذر 93,پیامک دلتنگی,اس ام اس غم انگیز,اس ام اس تنهایی,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 3,210
  • بازدید سال : 119,142
  • بازدید کلی : 11,955,615