loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 273 1393/09/06 نظرات (0)

دلتنگ تو امروز شدم تا فردا، فردا شدو باز تو گفتی فردا، امروز دلم ماند و یک دنیا حرف،یک هیچ به نفع دل تو تا فردا.

*

*

یادته کنار ساحل میگذشتیم از یه لحظه بیخبر از اینکه دنیا به همون لحظه می ارزه
بی تو دست سردم اینجا توی دست باد میلرزه

*

*

سرت گرم است…مزاحمت نمیشوم امابدان حرارت سرگرمی هایت مرا میسوزاند…!

*

*

تونبودی دل به دل راهی نداشت,ازخیال عشق اگاهی نداشت ,تونباشی تاقیامت بی کسم ,درتمام زندگی دلواپسم.

*

*

ای شمع آهسته بسوز شب دراز است *** ای اشک آهسته بریز غم زیاد است

*

*

چقدر دلم هوایت را میکند
حالا که دیگر هوایم را نداری…

*

*

همیشه دلیل شادی کسی باش نه قسمتی از شادی او، و همیشه قسمتی از غم کسی باش نه دلیل غم او .
اوژون استوا

*

*

اس ام اس تنهایی

*

*

بازم نیمه شب و بی خوابی من
گریه همیشگی وذکر هر شب من
کاش بودی…کاش بودی…کاش بودی…

*

*

یه وقتایی اونقدر هیچکس حالی ازت نمی پرسه که آدم شک میکنه نکنه مرده و خودش خبر نداره…

*

*

چی بودم چی شدم به خاطر تو / ولی پشت دلم رو خالی کردی
حالا اسمت میاد گریم میگیره / نمیدونی که با دلم چه کردی … (مجید خراطها)

*

*

آنکه رفت به حرمت آنچه با خود بردحق بازگشت ندارد!رفتنت مردانه نبود…لااقل مردباشوبرنگرد….

*

*

من و تنهایی و یک شمع روشن…خدایا نکند باد بیاید…!

*

*

خدایا شنیده بودم کرمت بینهایت است
ولی گمان نمیکردم این چنین….
شبیه یک معجزه بود:
این بار او برگشت و مــن نخواستمش!!

*

*

مثل لیوانی شده ام که لبه اش پریده است ..
تشنه که شدی مواظب باش..
عجیب وحشی ام

*

*

شبها وقتی می خوای بخوابی میبینی کسیو نداری !
که بهت فکر کنه !!!
اینجاست که میفهمی برخلاف شلوغیه درونت ، چقدر تنهایی . . .
امیدوارم ک زندگیه هیچکس اینجوری نباشه……

*

*

کنارحوصله ام بمان نباشی دلم که هیچ دنیا هم تنگ میشود

*

*

حرف هایم…دلخوری هایم…دلتنگی هایم…وتمام اشک های من بماند برای بعد…تنها بمن بگو…با او چگونه میگذرد ک بامن نمیگذشت!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 216
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 369
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 960
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 960
  • بازدید ماه : 4,035
  • بازدید سال : 119,967
  • بازدید کلی : 11,956,440