loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 330 1393/09/07 نظرات (0)

سقوط در عشق مانند سقوط از یک ساختمان است
مغز شما می گوید دست نگه دار اگه بپری میمیری
ولی قلب می گوید بپر من پرواز را به تو می آموزم

*

*

من یک قلب دارم درست است
اما در حال حاضر دست شماست
بنابراین مراقبم باش
چون من هیچ قلبی ندارم و تو دو قلب داری.

*

*

وقتی که مُردم در مقابل جسم مرده من گریه نکن
ممکن است جان بگیرم و با دستانم اشک هایت را پاک کنم.
دوستت دارم عزیزم

*

*

زیباترین مردم دنیا کسانی نیستند که صورت و یا پوست زیبایی دارند،
بلکه کسانی هستند که بلدند چگونه احترم بگذارند محبت کنند و عشق بورزند.

*

*

وقتی که من تنها هستم خیلی فکر می کنم
چگونه با شما حرف بزنم درباره چی بگم و…
اما همین که شما رو میبینم
زبونم بند میاد و نمی تونم حرف بزنم

*

*

به یاد ماندنی ترین افراد در زندگی کسانی هستند که شما را دوست دارند
حتی زمانی که شما خیلی دوست داشتنی نبودید.

*

*

همیشه یکی هست که عاشق شماست
زیرا شما مانند هر کسی نیستید

*

*

عشق واقعی بوسه گرفتن و یا بغل کردن کسی نیست
بلکه عشق واقعی دوست داشتن کسی از ته قلب هست.

*

*

در راه رسیدن به یار آنقدر جاده باریک می شود که برای گذر از آن تنها باید آن دو یکی شوند.

*

*

اگر ده نفر در این دنیا باشند که شما رو دوست داشته باشند مطمئنا یکی از اونها منم،
اگر یک نفر در این دنیا باشه که شما رو دوست داشته باشه اون منم
و اگر دنیایی وجود نداشته باشه یک نفر هست که شما رو دوست داشته باشه و اون منم.

*

*

ملاقات با شما از سرنوشت خوبم بود
دوستی با شما انتخاب خودم بود
اما سقوط در عشق شما در کنترلم نبود
نمی دونم از چی بود.

*

*

منبع : بی نهایت اس ام اس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 66
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 351
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 810
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,011
  • بازدید ماه : 2,011
  • بازدید سال : 117,943
  • بازدید کلی : 11,954,416