loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 268 1393/09/08 نظرات (0)

خواهم ز خدا خسته و درمانده نباشی / محبوب خدا باشی و شرمنده نباشی
ای دوست الهی در این عالم هستی / سرزنده بمانی و سرافکنده نباشی

*

*

برایم دعا کن ! اجابتش مهم نیست ! نیاز من آرامشی است که بدانم تو به یاد منی

*

*

عازم یک سفرم سفری دور به جایی نزدیک سفری از خود من تا به خودم مدتی هست نگاهم به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست

*

*

زندگی یک اثر هنریست،نه یک مسأله ریاضی، بهش فکر نکن،ازش لذت ببر!

*

*

گاهی شاید لازم باشد از یاد ببریم..همه ی آنهایی را که با نبودنشان بودنمان را به بازی گرفتند…

*

*

سلامی کن…!
به خداحافظیت قسم دلم برایت تنگ شده…

*

*

من نه عاشق هستم ونه محتاج نگاهی که بلغزد برمن…
من خودم هستم ویک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد…

*

*

من و تو برای رسیدن به هم هیچ چیز کم نداریم!!
به غیر از یک معجزه…

*

*

اگر با گرگها زندگی میکنی
زوزه کشیدن را بیاموز
من در روزگاری زندگی می کنم
که تنها
خدایش از پشت خنجر نمی زند

*

*

اس ام اس زیبا

*

*

خدایا ;دخلم با خرجم نمیخواند، کم آورده ام ،صبری که داده بودی تمام شد،ولی دردم همچنان باقیست!!!
بدهکار قلبم شده ام میدانم شرمنده ام نمی کنی، باز هم صبر میخواهم.

*

*

درخالصانه ترین کنج خلوت،آنجا که خبر از ریا و دورنگى نیست،آرزو میکنم برایت بهترینهایى که هیچوقت،هیچکس، برایم آرزو نکرد!

*

*

نمیدانم هم اکنون در کجا مشغول لبخندى فقط یک آرزو دارم که در دنیاى شیرینت میان قلب تو با غم نباشد هیچ پیوندى…

*

*

من از تو چیزی نمیخوام جز گاهی نگاه اشتباهی….

*

*

علی اکنون ازهروقتی ناشناخته تراست.وکاش ناشناخته می بودکه بد شناخته تر است!(دکتر علی شریعتی)

*

*

همه قراردادها را روی کاغذ بی جان نمی نویسند بعضی از عهدها راروی قلب هم می نویسیم حواست به این عهدهای غیر کاغذی باشد شکستشان یک ادم را میشکند…

*

*

ارزان تر از آنچه که فکرش را بکنی بودی ، اما برای من گران تمام شدی

*

*

دوست داشتنت معادله ایست که نفسهایم را اثبات میکند .

*

*

سقف خونه‌ی خیلی‌ها امشب آسمون پر از ستاره‌ اس.
کاش فقط بالش زیر سرشون سنگ نباشه…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 239
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 393
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,190
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,190
  • بازدید ماه : 4,265
  • بازدید سال : 120,197
  • بازدید کلی : 11,956,670