loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 365 1393/09/08 نظرات (0)

دلم ز دست زمانه بسی تنگ است / چه کنم که کار دنیا فقط نیرنگ است
نیرنگهای دنیا هزار و یک رنگ است / خدا کند شود پیدا دلی که با دل من یک رنگ است

 

*

*

دلتنک تو ک میشوم،زندگیم سیاه میشود! نمیدانم چ رابطه ایست بین نبودنت با رنگها.!

*

*

همیشه از این میترسیدم من از نژاد شیشه باشمو شکستنی او از نژاد جاده باشدو رفتنی…
آخر کار هم چنین شد او رفت و من شکستم..

*

*

خسته ام…
نه اینکه کوه کنده باشم نه….
دک کنده ام…

*

*

گریه کار کمی ست برای توصیف نداشتنت …
دارم به رفتار پرشکوهی شبیه به مرگ فکر می کنم …!!!

*

*

خنگ بودن از ان جایی آغاز میشود که بگویی…
این یکی با بقیه فرق داره….

*

*

مادر ” مرا ببخش درد بدنم بهانه بود !
کسی رهایم کرده بود…
که صدای بلند گریه ام؛
اشک هایت را در آورد…!!!

*

*

به خاک نشستنم را ،
به سخره نگیر رهگذر!
روزگاری سری در میان ابرها داشتم. . .

*

*

سوهان می کشم قصه ی دلتنگی هایم را ، تا هموار سازم جاده های آمدنت را .

*

*

اس ام اس دلتنگی غمگین

*

*

داشتم از “غصه ها” برایش میگفتم
فکر کرد “قصه ” است خوابش برد….

*

*

خدایا خیلی وقت است که دیگر خوش نمیگذرد:
فقط خوشم که میگذرد…

*

اس ام اس دونی

*

چقدرسخته تو هق هق گریه هات نفس کم بیاری و عشقت به یکی دیگه بگه نفسم!

*

*

امشب انگارقرص هایم آلزایمرگرفته اند.
یادشان رفته خواب آورند.
نه یادآور..

*

*

حکایت رفاقت من و تو ، حکایت قهوه ایست که امروز به یاد تو تلخ نوشیدم که با هر جرعه بسیار اندیشیدم که این طعم را دوست دارم یا نه ؟ و آنقدر گیر کردم بین دوست داشتن و نداشتن که انتظار تمام شدنش را نداشتم و تمام که شد فهمیدم باز هم قهوه می خواهم حتی تلخ تلخ تلخ !!!

*

*

ما لذت گرما را زمانی حس میکنیم که سرد شده ایم ما زمانی از نور قدر دانی میکنیم که در تاریکی بوده ایم
بنابراین کسانی قدر شادی را میدانند که دلــــتنگی را گذرانده باشند . . ..

*

*

آنهایی که بی عاطفه هستند روزگاری بسیار عاشق بودند . . .
درست مثل ـــ ـــ ـــ که خاطر یکی دیگه رو اندازه یه دنیا می خواست!

*

*

دلم
اگر برای “تو” تنگ میشود
ببخش!!
روزم،اینگونه قشنگ میشود!

*

sms2ni.ir

*

غصه برای خوردن زیاد دارم…
تو دیگر برایم لقمه نگیر!!!

استاتوس تنهایی و دلتنگی دی 93,پیامک های غمگین جدید دی 93,استاتوس های تنهایی و غمگین دی 93,جملک جدید 94,دلنوشته غمگین و دلتنگی جدید دی 93,پیامک دلتنگی,اس ام اس غم انگیز,اس ام اس جدید غمگین دی 93,اس ام اس تنهایی غمگین 94,اس ام اس تنها ماندن,اس ام اس دلتنگی و تنهایی 93,اس ام اس تنهایی احساسی,استاتوس تنهایی و دلتنگی دی 94,پیامک های غمگین جدید 93,استاتوس های تنهایی و غمگین,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 65
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 346
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 772
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,973
  • بازدید ماه : 1,973
  • بازدید سال : 117,905
  • بازدید کلی : 11,954,378