loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 263 1393/10/01 نظرات (0)

اس ام اس و متن خنده دار ۲۰۱۵ پیامک طنز 

 

مورد داشتیم تو خواستگاری پدره دختره از آقا پسره پرسیده:

شغلت چیه عزیزم؟
پسره گفته: وکیلم
دختره از تو آشپزخونه داد زده
با اجازه پدر و مادرم بعله !!!

بی شوهری چه میکنه

 

اس ام اس و متن خنده دار ۲۰۱۵ پیامک طنز 
مورد داشتیم دختره تو مراسم کفن و دفن باباش
فامیلا بهش گفتن مشکی چقدر بهت میاد
با جنازهء باباش عکس انداخته گذاشته فیسبوک بالاشم نوشته :
ی روز خوب با پدر مرحومم !!!
خدایا خودت ظهور کن

 

 

اس ام اس و متن خنده دار ۲۰۱۵ پیامک طنز 
یکی از لذتای زندگیم اینه که وقتی تو فوتبال یه تیمی گل میزنه زل بزنم به گوشه تلویزیون تا عوض شدن عدد نتیجه رو ببینم

 

 

اس ام اس و متن خنده دار ۲۰۱۵ پیامک طنز 
تا حالا چن بار اینجوری شدین ؟
ساعت کوک کردم گذاشتم رو ۶
ولی ۵:۵۹ دقه رفتم واستادم بالا سرش
تا اومده زر بزنه خفش کردم کصافطو !
خیلی کینه دارم ازش

.

.

.

 

  

اس ام اس و متن خنده دار ۲۰۱۵ پیامک طنز 
بر اثر شوخی حیف نون چهل و پنج نفر کشته شدند! این حادثه زمانی رخ داد که حیف نون چشای راننده اتوبوس رو گرفته بود و بهش گفت من کی ام

 

اس ام اس و متن خنده دار ۲۰۱۵ پیامک طنز 
زندگی به من دو چیز آموخت!
.
.
.
.
.
.
هیچ کدومشو نمیگم!
والااااا سایت امیر افبی
دهنم صاف شد تا یاد گرفتم….
خودتون برید تحقیق کنید یاد بگیرید
چه توقعایی از آدم دارید
یکم روپای خودتون وایسید

 

اس ام اس و متن خنده دار ۲۰۱۵ پیامک طنز 
به یارو میگن با خرچنگ جمله به ساز میگه کره خر چنگ نزن

 

اس ام اس و متن خنده دار ۲۰۱۵ پیامک طنز 
مورد داشتیم پسره رو در حال گریه دیدن بهش گفتن چرا داری گریه میکنی!؟
گفته زنم بهم خرجی نمیده

 

اس ام اس و متن خنده دار ۲۰۱۵ پیامک طنز 
مورد داشتیم که دختره برا پسره یه لایک زده ، پسره فرداش رفته خواستگاریش

 

اس ام اس و متن خنده دار ۲۰۱۵ پیامک طنز 
به دختره گفتم متولد چه سالی هستی؟
گفت : ۷۳
گفتم : چه ماهی؟
گفت : وای مرسی تو هم خیلی ماهی

 

اس ام اس و متن خنده دار ۲۰۱۵ پیامک طنز 
به حیف نون میگن با مهرداد جمله بساز
میگه: آقا ببخشید میشه امتحانای شهریورو تو مهر داد؟

 

اس ام اس و متن خنده دار ۲۰۱۵ پیامک طنز 
معده آدم باید به درجه ای از شعور برسه که هوس چیزی رو که توی یخچال نیست رو نکنه

 

اس ام اس و متن خنده دار ۲۰۱۵ پیامک طنز 
آقا ما هرجا واسه کار رفتیم یه نگا بهمون انداختن گفتن تست اعتیادم داری؟؟؟
.
.
.
.
.
حالا واسه معافیت سربازی که رفتیم دکتره گفت جوون به این پهلوونی حیف نیست نره سربازی

 

اس ام اس و متن خنده دار ۲۰۱۵ پیامک طنز 
اعتراف میکنم تا هشت سالگی فکر دم دارم تو یه فیلم بازی میکنم همشم دنبال دوربین میگشتم هیچ وقتم پیداش نکردم. اما بالاخره پیداش میکنم ودیگه نمیزارم از زندگی شخصی فیلم بگیره والا امیر افبی

 

اس ام اس و متن خنده دار ۲۰۱۵ پیامک طنز 
یکی از فانتزی ترین فانتزی هام اینه که وقتی امتحان دارم کتابو بگیرم جلو صورتمو تند از اول تا اخرشو ورق بزنم بهد همه مطالبش یه جا بره تو ذهنم در هم نیاد

 

اس ام اس و متن خنده دار ۲۰۱۵ پیامک طنز 
بابام میگه اپ بهتری نمیشناسی که
مث لاین بفهمی چند نفر پی امت رو خوندن
مث Oovoo راحت بشه تماس تصویری برقرار کرد
مث واتساپ سرعتش خوب باشه
مث بی تالک بشه افراد نزدیکت پیدا کرد
مث فیس بوک افراد مشهور پیج داشته باشن
مث تانگو…
من
اسید لطفا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 237
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,887
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,887
  • بازدید ماه : 5,962
  • بازدید سال : 121,894
  • بازدید کلی : 11,958,367