loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 329 1393/10/02 نظرات (0)

برف…و این همه حرف…که دلمان اب میشود که بزنیم 

اس ام اس راجب برف جدید ۱۳۹۳ پیامک برفی ۲۰۱۵

 

سال هاست که کوهستان دلم به حرمت رد پایت به برف هایش اجازه آب شدن نمیدهد

اس ام اس راجب برف جدید ۱۳۹۳ پیامک برفی ۲۰۱۵

 

جز روزگار من
همه چیز را سفید کرده برف

 

اس ام اس راجب برف جدید ۱۳۹۳ پیامک برفی ۲۰۱۵

 

دنیای آدم برفی ها دنیای ساده ایست…
اگر برف بیاید هستند…
اگر برف نیاید نیستند…
مثل دنیای من…
اگر تو باشی هستم، اگر نباشی نیستم

.

 

 

اس ام اس راجب برف جدید ۱۳۹۳ پیامک برفی ۲۰۱۵

 

برف ها
کم کم آب میشوند…
شب امیرافبی
ذره ذره آفتاب میشود…
و دعای هر کسی
رفته رفته توی راه
مستجاب میشود

اس ام اس راجب برف جدید ۱۳۹۳ پیامک برفی ۲۰۱۵

 

برف را دوست ندارم! همه از رده پایم میفهمندازکجای خیابان تنهاشدم

اس ام اس راجب برف جدید ۱۳۹۳ پیامک برفی ۲۰۱۵

 

حـرفـهـایـت شـبـیـه بــرف انـد!
از آن برف های بـی مـوقـع که نزدیکِ بـهــار میبارند و فقط ، جــانِ شـکـوفـه هـای درختان را میگیرند

 

اس ام اس راجب برف جدید ۱۳۹۳ پیامک برفی ۲۰۱۵

 

سه راه رسیدن به شوهر
.
.
.
.
شرمنده به علت بارش برف سنگین راه ها مسدود میباشند

 

اس ام اس راجب برف جدید ۱۳۹۳ پیامک برفی ۲۰۱۵

 

من
عاشقی کردم
تو اما
سرد گفتی:
از برف اگر ادم بسازی دل ندارد

اس ام اس راجب برف جدید ۱۳۹۳ پیامک برفی ۲۰۱۵

 

دنبال من می گردی و حاصل ندارد !
موجی که عاشق می شود ساحل ندارد !
باید ببندم کوله بار رفتنم را افبی
مرغ مهاجر هیچ جا منزل ندارد
من عاشقی کردم تو اما سرد گفتی
از برف اگر آدم بسازی دل ندارد

اس ام اس راجب برف جدید ۱۳۹۳ پیامک برفی ۲۰۱۵

 

برای یخ زدن نیاز به بارش برف نیست
همین که
“تو”
سرد حرف بزنی
“من”
یخ می زنم

اس ام اس راجب برف جدید ۱۳۹۳ پیامک برفی ۲۰۱۵

 

برف نگرانم میکند…
مرا گاهی شعر گرم میکند…
حصار یخ رنجم نمیدهد…
مرا برای گرم شدن راهی نیست
جز اینکه عاشقانه نویسم برایت


منبع : amirfb.ir
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 223
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,604
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,604
  • بازدید ماه : 5,679
  • بازدید سال : 121,611
  • بازدید کلی : 11,958,084