loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 449 1393/10/02 نظرات (0)

مسیج خودکشی کردن جدید ۹۳

آدمهای احساسی را باید کشت نازنین
قبل از اینکه خودکشی کنند!
میدانید ک راست میگویم
ب درد زندگی آهنیِ امروز نمیخورند

$

$

$

$

اس ام اس خودکشی عاشقانه غمگین مرگ جدید ۹۳ پیامک
دچار تناقص های عجیبی شده ام…
مرگ حق است…
حق گرفتنی است…
خودکشی گناه است…!؛!

$

$

$

$

اس ام اس خودکشی عاشقانه غمگین مرگ جدید ۹۳ پیامک
حسِ پرواز
نهنگی برای خودکشی
به ساحل زد
کمی آنطرف تر
انسانی به دریا

$

$

$

$

اس ام اس خودکشی عاشقانه غمگین مرگ جدید ۹۳ پیامک
شیرین ترین سم مهلک استْ بوسه هایت……..
و من چقدر دلم خودکشی می خواهد

$

$

$

$

اس ام اس خودکشی عاشقانه غمگین مرگ جدید ۹۳ پیامک
خودکشی مرگ قشنگی که به آن دل‌بستم
دستِ کم هر دوسه شب سیر به فکرش هستم
گاه‌و‌بی‌گاه پر از پنجره‌های خطرم
به سرم میزند این مرتبه حتما بپرم

$

$

$

$

اس ام اس خودکشی عاشقانه غمگین مرگ جدید ۹۳ پیامک
یه وقتایی یه عکسایی یه دنیا دلخوشی میشن…
یه وقتایی همون عکسا دلیل خودکشی میشن

$

$

$

$

اس ام اس خودکشی عاشقانه غمگین مرگ جدید ۹۳ پیامک
بعد از رفتنش جسممو نکشتم ولی روحمو کشتم… آری ازدواج با کسی که دوستش نداری یعنی خودکشی روح

$

$

$

$

اس ام اس خودکشی عاشقانه غمگین مرگ جدید ۹۳ پیامک
زندگی یک چمدان است که می آوریش..
باروبندیل سبک میکنی و میبریش…
خودکشی مرگ قشنگی ست که به آن دل بستم…
بی تومن بابدن لخت خیابان چه کنم؟؟
باغم انگیزترین حالت تهران چه کنم؟؟
بی توپتیاره پاییزمرا میشکند…
این شب و سوسه انگیز مرا میشکند

$

$

$

$

اس ام اس خودکشی عاشقانه غمگین مرگ جدید ۹۳ پیامک
چنان تنهایی وحشتناکی احساس میکردم که خیال خودکشی به سرم زد تنها چیزی که جلویم را گرفت این بود که من در مرگ تنهاتر از زندگی خواهم بود

$

$

$

$

اس ام اس خودکشی عاشقانه غمگین مرگ جدید ۹۳ پیامک
خودکشی مرگ قشنگیست که به آن دل بستم/دست کم هر دو سه شب سیر به فکرش هستم/گاه و بی گاه پر از پنجره های خطرم/به سرم میزند این مرتبه حتما بپرم/میپرم دلهره کافیست خدایا تو ببخش امیر اف بی/خودکشی دست خودم نیست خدایا تو ببخش

$

$

$

$

اس ام اس خودکشی عاشقانه غمگین مرگ جدید ۹۳ پیامک
خودکشی نمیکنم منی که میگفتم بی تو میمیرم
دروغ نگفتم
قید تمام احساساتم رو میزنم و فقط تو دنیا الکی نفس میکشم…. اینم خودش خودکشیه

$

$

$

$

اس ام اس خودکشی عاشقانه غمگین مرگ جدید ۹۳ پیامک
من تا فراموشی  تو هزار خواب  رو نشده در آستینم دارم
شب های بی تو باید آنقدر آناکارنینا بخوانم….
آنقدر ربه کا را از خودکشی نجات امیر اف بی دهم
تا باور کنم عشق در کتاب ها در دست ویرایش مانده


منبع : amirfb.ir
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 224
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 360
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 868
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 868
  • بازدید ماه : 3,943
  • بازدید سال : 119,875
  • بازدید کلی : 11,956,348