loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 339 1393/10/05 نظرات (0)

اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند نازنینم

^

^

^

^

اس ام اس عاشقانه خفن زیبا جدید ۹۳ پیامک و مسیج
زندگی را بی بهانه میخواستم عزیز
ولی غافل از اینکه داشتن تو
قشنگترین بهانه ام شد عشقم

^

^

^

^

اس ام اس عاشقانه خفن زیبا جدید ۹۳ پیامک و مسیج
بیا
بیا به اینها بگو
جز تو
هرکس مرا عزیزم صدا کند؛
جز بله؟؟
چیزی نخواهد شنید
بیا و بگو
‘جانم’ گفتن هایم
تنها برای توست عاشقانه دوستت دارم

^

^

^

^

اس ام اس عاشقانه خفن زیبا جدید ۹۳ پیامک و مسیج
ﺳﻮﻫﺎﻥ ﻣﯽ ﮐﺸﻢ ﻗﺼﻪ ﯼ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ را عزیزم
ﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍ ، ﺗﺎ ﻫﻤﻮﺍﺭ ﺳﺎﺯﻡ ﺟﺎﺩﻩ ﻫﺎﯼ
ﺁﻣﺪﻧﺖ ﺭﺍ

^

^

^

^

اس ام اس عاشقانه خفن زیبا جدید ۹۳ پیامک و مسیج
ﺧﺪﺍ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺯﯾﺴﺘﻦ
ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺪﺍﺩ
ﺑﺮﺍﯼ ﺷﺎﻋﺮﺍﻧﻪ ﺯﯾﺴﺘﻦ
ﺯ ﻣﻦ ﮔﺮﻓﺖ

^

^

^

^

اس ام اس عاشقانه خفن زیبا جدید ۹۳ پیامک و مسیج
بر تو چون ساحل , آغوش گشودم
در دلم بود که دلدار تو باشم
وای برمن که ندانستم از اول
روزی آید که دل آزار تو باشم

^

^

^

^

اس ام اس عاشقانه خفن زیبا جدید ۹۳ پیامک و مسیج
خیالت راحت
شکسته دل ها نفرین هم بکنند
گیرا نیست
نفرین
ته دل میخواهد
دل شکسته هم که دیگر سر و ته ندارد

^

^

^

^

اس ام اس عاشقانه خفن زیبا جدید ۹۳ پیامک و مسیج
روزهایی که می بینمت نفسم می گیرد
روزهایی که نیستی دلم
اما تو باش
تحمل اولی آسان تر است

^

^

^

^

اس ام اس عاشقانه خفن زیبا جدید ۹۳ پیامک و مسیج
ﺍﯼ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻣﻦ ﭘﯿﺪﺍ ﻭ ﻧﺎﭘﯿﺪﺍ ﺷﺪﯼ /
ﭼﺸﻤﻬﺎﯼ ﺭﻭﺷﻨﻢ ﺭﺍ ﻋﺎﺷﻖ ﻭ ﺷﯿﺪﺍ
ﺷﺪﯼ / ﺍﯼ ﺗﻮ ﺑﺎ ﺭﺧﺶ ﻧﮕﺎﻫﺖ ﺑﺮ ﺩﻝ
ﻣﻦ ﺗﺎﺧﺘﻪ / ﺍﯾﻦ ﺩﻝ ﻣﻦ ، ﺭﻭ ﺑﺮﻭﯼ ﺗﻮ
ﺧﻮﺩﺵ ﺭﺍ ﺑﺎﺧﺘﻪ

^

^

^

^

اس ام اس عاشقانه خفن زیبا جدید ۹۳ پیامک و مسیج
شب است و در سکوت شب نشسته ام به خاطرت / و دلخوشم به این دلی که بسته ام به خاطرت / ببین چگونه مهربان طلسم کرده ای مرا / که از تمام قبله ها گسسته ام به خاطرت

^

^

^

^

اس ام اس عاشقانه خفن زیبا جدید ۹۳ پیامک و مسیج
هنوز هم از تمام کارهای دنیا
دلبستن به دلت بیشتر به دلم میچسبد

^

^

^

^

اس ام اس عاشقانه خفن زیبا جدید ۹۳ پیامک و مسیج
یه روز نمیبینمت انگاری مریضم
حق بده اینقده عاشقت باشم عزیزم
دست خودم نیست که اینجوری میخوامت
تمومه دنیامو میخوام به پات بریزم

^

^

^

^

اس ام اس عاشقانه خفن زیبا جدید ۹۳ پیامک و مسیج
شک کرده‌ام …
به صفحه دوم شناسنامه‌ ام شک کرده‌ام …
این روزها …
دارم با کسی زندگی می‌کنم انگار

^

^

^

^

اس ام اس عاشقانه خفن زیبا جدید ۹۳ پیامک و مسیج
میشه پروانه بود و روی هر گل نشست
اما بهتره
مثل تو مهربون بود و توی هر دل نشست

^

^

^

^

اس ام اس عاشقانه خفن زیبا جدید ۹۳ پیامک و مسیج
ﻫﻨﻮﺯ ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﮐﻪ
ﺁﻣﺪﻧﺖ مثل ﺭﻓﺘﻨﺖ ﺑﺎﺷﺪ
ﺑﯽ ﺧﺒﺮ

^

^

^

^

اس ام اس عاشقانه خفن زیبا جدید ۹۳ پیامک و مسیج
دست بردار از این جنگ نا برابر
دل سنگ تو امیر افبی
همیشه برنده است
دل تنگ من همیشه شکسته

^

^

^

^

اس ام اس عاشقانه خفن زیبا جدید ۹۳ پیامک و مسیج
صدای پای تو
بهترین ترانه هاست،
زمزمه کن
تشنه شنیدنم

^

^

^

^

اس ام اس عاشقانه خفن زیبا جدید ۹۳ پیامک و مسیج
نگران نباش برو
من تنها نیستم
تنهایی هست
دلتنگی هم قول آمدن داده
غروب هم هست
من میمیرم امیر اف بی
تو برو نگران من نباش

^

^

^

^

اس ام اس عاشقانه خفن زیبا جدید ۹۳ پیامک و مسیج
از دلتنگی چیزی شنیده ای؟
مثل این است که دستت را با کاغذ بریده باشی
زخمی نمیزند
خونی نمیریزد
ولی
میسوزاند
“عجیب میسوزاند”

^

^

^

^

اس ام اس عاشقانه خفن زیبا جدید ۹۳ پیامک و مسیج
ﺩﻝ ﺻﺪﭼﺎﮎ ﻣﺎ ﺭﺍ ﺗﯿﻎ ﺗﺮﺣﻢ ﺑﺪﺭﯾﺪ / ﺩﻝ
ﻣﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﻗﯿﻤﺖ ﺍﺭﺯﺍﻥ ﺑﺨﺮﯾﺪ /
ﺩﻝ ﻣﻦ ﮔﺮﭼﻪ ﺷﮑﺴﺘﻪ ، ﮔﻮﻫﺮﯼ ﻧﺎﺏ
ﺷﺪﻩ / ﻋﺸﻖ ﺩﺭ ﻗﻠﺐ ﺗﻮ ﺁﻥ ﺗﺤﻔﻪ ﯼ
ﻧﺎﯾﺎﺏ ﺷﺪﻩ

^

^

^

^

اس ام اس عاشقانه خفن زیبا جدید ۹۳ پیامک و مسیج
همین چند روز پیش
فکر می کردم
می توانم عاشق کسی شبیه تو شوم ؛
از همین چند روز پیش ،
هیچ کس امیرافبی
شبیه تو نیست

^

^

^

^

اس ام اس عاشقانه خفن زیبا جدید ۹۳ پیامک و مسیج
نفرین به سقف و چشم بیدار
نفرین به قاب  عکس و دیوار
نفرین به سیم  لخت گیتار
نفرین به قول ترک سیگار

^

^

^

^

اس ام اس عاشقانه خفن زیبا جدید ۹۳ پیامک و مسیج
میخواهم فراموش کنم غمم را
بازپناه می آورم به تو
به عشق تو
نگاه تو نازنین
سلام تو
تشنه صدایت میشوم

 
منبع :amirfb.ir
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 227
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 3,408
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,408
  • بازدید ماه : 6,483
  • بازدید سال : 122,415
  • بازدید کلی : 11,958,888