loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 273 1393/10/09 نظرات (0)

دوست دارم برگردم اون دوران که بابام بیدارم می کرد

و می گفت : پاشو ببین چه برفی اومده

.

.

.

بر لبم نام تو را می برم تا برف

مثل قند در دل زمستان آب شود

.

.

.

آدم برفی نبودم که به پایت یک شبه آب شوم

من مو به مو سفید شدم

.

.

.

زمستان را دوست ندارم

چون با آمدنش به یاد نگاه های سردت می افتم

.

.

.

 

 

هنوز هم برام هیچی جالب تر از این نیست که

صبح پاشم ببینم کلی برف اومده و هیچکی هم از روش نرفته

زمستانتان سفید و سلامت

.

.

.

خیلی از یخ کردن های ما از سرما نیست

لحن بعضی ها عصر یخبندانهدارد برف می آید …

.

.

.

در گوش دانه های برف نام تو را زمزمه خواهم کرد

تا برف از شوق حضورت بهار را لمس کند

.

.

.

در فصل زمستون که لبو میچسبد

آغوش و فشار و گفتگو میچسبد

پس شعله بخاری ها را کم کن

که فقط زیر پتو میچسبد !!!

شرکت ملی گاز ایران !!!

.

.

.

زمستون از ره رسید.. سردت شد خبرم کن تا بیام واست بسوزم رفیق.

.

.

.

امیدوارم روزای زمستونیت مثل دل من که از

عشق تو لبریزه گرم باشه . روزای زمستونیت قشنگ

.

.

.

لذت داشتن یه دوست خوب توی یه دنیای بد مثل

خوردن یه فنجون قهوه گرم زیر برفه درسته که

هوا رو گرم نمی کنه ولی تورو دلگرم میکنه.

زمستونتون مبارک

 

.

.

.

خدا زیباست

این را در دانه دانه های برف می بینم

.

.

.

چه حسی بود در قلبم شبیه کوچه برفی

به راه کوچه ی برفی تو را از خود جدا کردم

نفهمیدم که می میرم نباشی مثل پروانه

تو را من در ته این کوچه ی برفی رها کردم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 231
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,334
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,334
  • بازدید ماه : 5,409
  • بازدید سال : 121,341
  • بازدید کلی : 11,957,814