loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 411 1393/10/17 نظرات (0)

مدت هاست…
نه به آمدن کسی دلخوشم
نه از رفتن کسی دلگیر
بی کسی هم عالمی دارد….!

*

*

این روزا آدما یجوری زیرآبی میرن ک دلت میخواد بهشون بگی:
من نگات نمی کنم،بیا بالا یه نفسی بکش لااقل خقه نشی..والا بااین نوناشون!

*

*

مردم اینجا چه مهربانند دیدند کفش ندارم…
برایم پاپوش درست کردند!!!!

*

*

به یک جایی میرسد که آدم دست به خود کشی میزند…
نه اینکه تیغ بردارد رگش را بزند،نه
قید احساسش را میزند

*

*

شب های دراز ای دریغا بی تو/دوری و فراق ای دریغا بی تو
دوری و فراق ای دریغا بی تو/من در تک و تاز ای دریغا بی تو
(ابوسعید ابوالخیر)

*

*

کمی مهربانتر باش لطفا……. برای شانه ام سنگین است این سرسنگینی ها!!!!!

*

*

شب ها زیر دوش آب سرد رها میکنم بغض زخم هایم را در حالی که همه می گویند…… خوش به حالش چه زود فراموشش کرد……

*

*

به پشت سر نگاه میکنم شاید هنوز کسی مرا دوست داشته باشد,اما افسوس…
همه کاسه آب به دست,منتظر رفتن من هستند .

*

*

از هرچه که میترسیدم به سرم امد!!!!
تنهایی
بی اوبودن…
خوردشدن…
شکتن دلم…

ای کاش اوهم ترسناک بود!!

*

*

میشود تنهایی راتحمل کرد
اما…
بی اوبودن را…
هرگز…

*

*

اس ام اس تنهایی عاشقانه دی ماه ۹۳

*

*

اگر که کنارم نیستی به حجم تمام محبتی که در قلبم جاگذاشتی به یادتم…

*

*

انصاف نیست……..
که من خسته و رنجور…..
پروانه او باشم و…..
او شمع جماعت…….
بخدا انصاف نیست……

*

*

شبام درد داره وقتی نمیدونم کدوم لعنتی شبا چرا اتاق خوابتو خاموش میکنه.

*

*

تو را با دیگری دیدم که بی من شادمان بودی / گمانم بود بی احساسی و تو بیش از آن بودی
رها کردی مرا رفتی ، شکستن بود تقدیرم / تمام فکر من هستی ، به فکر دیگران بودی

*

*

هرکی ازم سراغت رو میگیره نمیگم وجود نداری ، میگم وجودش رو نداشتی … !

*

*

روزی فکر میکردم هدیه ای هستی از طرف خدا
اما امروز فهمیدم تقاص اشتباهاتم بودی …

*

*

تمام ماجرای من…..
سه واژه شد برای تو….
سه واژه ی جدا جدا…..
من و….
شب و….
هوای تو….

*

*

از چــوپــان پــیــری کــه دیــگــرتــوان چــوپــانــی نــداشــت پــرسِــدم چـه خـبـر؟
بـآ نـگـرانـی گــفت : گــرگ شــد , آن بـرهّ ای کـه نـوازشـش کـردم

*

*

پرنده ای که رفت،بگذار برود.
هوای سرد بهانه است….!!!
هوای دیگری درسر دارد….!

*

*

زندگی پر است از گره هایی که تو آن را نبسته ای
اما باید تمام آنها را به تنهایی باز کنی ،
تنهای تنها …

*

*

اس ام اس تنهایی عاشقانه دی ماه ۹۳

*

*

خیلی سخته ه ه ه دلت بودنش رو بخواد…
ولی مجبور باشی به نبودنش عادت کنی!

*

*

به چی رسیدی حالا که تنهام گذاشتی؟
به جزاینکه من پرشدم ازنفرت واسه تو.
حالا که رفتی برو دیگه عاقل شده دلم
دلم پرشده ازنفرت جایی نداری برو

*

*

من عاشق او بودم….او عاشق او..
رفیق دنیا این است پس خورده نگیر از خودت

*

*

بنام اون خدایی که واسه همه دنیا نفسه
کاشکی که فردانرسه

*

*

حرفهایم…دلخوریهایم…وتمام اشکهای من…
بماند برای بعد، تنها به من بگو با او چگونه میگذرد که با من نمیگذشت…

*

*

چه حرف بی ربطیست که مرد گریه نمی کند
گاهی آنقدر بغض داری که فقط باید مرد باشی تا بتوانی گریه کنی…

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 246
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 3,199
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,199
  • بازدید ماه : 6,274
  • بازدید سال : 122,206
  • بازدید کلی : 11,958,679